    From: Adam Dybkowski <a...@4...pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Sklepy Internetowe
    Date: Thu, 22 Apr 2010 21:09:11 +0200

    W dniu 2010-04-22 11:17, Mario pisze:

    > Gama też nie ma sklepu internetowego, ani Soyter. Ani wspomniany przez
    > wątkotwórce seko-elektronik.

    Ano właśnie. W praktyce dość denerwujące jest wysyłanie zapytań (a wielu
    dystrybutorów nie publikuje cen na www), czekanie na odpowiedź itd. Przy
    zakupach detalicznych zdecydowanie lepszym rozwiązaniem jest
    najzwyklejszy sklep internetowy taki jak TME / Propox / Seguro.

    --
    Adam Dybkowski
    http://dybkowski.net/