  • 61. Data: 2016-05-17 10:24:24
    Temat: Re: Składanie komputera od tyłu :-)
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2016-05-17 o 10:04, Chris pisze:
    > Bez przesady :)

    Jesteś pewnie w innym wieku i odemnie od mojego syna :-)
    Dla mnie granie to bezsensowna strata czasu.
    Dla mojego syna to obecnie wielka fascynacja która mam nadzieję że mu
    przejdzie.
    Blaszak tak czy siak się przyda jako potężna maszyna do pracy i multimediów.
    Jak jesteś w temacie to za ile można sprzedać Xboxa360 a za ile kupić
    używane PS4 (jeśli takie istnieją)?

  • 62. Data: 2016-05-17 10:26:59
    Od: kosmos <a...@u...pl>

    W dniu 2016-05-17 o 09:53, z pisze:

    > I to jest dla mnie DYSKWALIFIKACJA!
    > Nic na to nie poradzę jako stary pryk ;-) jestem przyzwyczajony do
    > kompatybilności wstecz. DRAMAT

    Co do kompatybilności wstecznej to w pewnym zakresie masz ją na Xbox One
    - dotyczy niektórych tytułów z X360. To znaczy jak masz płyty albo
    zakupioną wersję cyfrową gry na starszą konsolę, to będziesz mógł w ten
    tytuł bez dodatkowych kosztów pograć na X One. Ale dotyczy to tylko
    niektórych gier (chociaż lista kompatybilnych tytułów powoli się powiększa).
    Mimo wszystko nie opierałbym rozważań zakupu konsoli na tym, czy jest
    ona wstecznie kompatybilna. Prościej jest kupić starą konsolę ;-)
    PC jest pod tym względem oczywiście bezkonkurencyjny.

  • 63. Data: 2016-05-17 10:29:02
    Od: robot <r...@o...pl>

    W dniu 2016-05-17 o 10:09, Chris pisze:

    > Ja mam obie rzeczy i coraz mniej gram na PC, nie chce mi się skoro
    > mam konsolę i te same gry na obu. Wolę się walnąć na kanapie z padem
    > :) Ostatnio mając Wiedźmina 3 na PC dokupiłem drugiego na PS4 i gram
    > tylko na PS4 bo jest mi wygodniej.

    No i właśnie.
    Nie ma sensu porównywać konsoli do PC. Tu nie ma zwycięzców.
    Prawdziwy gracz ma cały komplet: PC PS X-box.

  • 64. Data: 2016-05-17 10:31:59
    Od: robot <r...@o...pl>

    > PS4 czy XO są nie złamane więc nie ukradniesz :)

    Co tym bardziej wyjaśnia czemu więcej gier się sprzedaje na konsole.
    Poz tym ze mnie to taki silny hakier, że ja wszystko potrafiem połamać ;)

  • 65. Data: 2016-05-17 10:47:46
    Od: Chris <a...@g...pl>

    W dniu 2016-05-17 o 10:24, z pisze:

    > Jesteś pewnie w innym wieku i odemnie od mojego syna :-)

    Młody to ja nie jestem jeśli o to chodzi :)

    > Dla mnie granie to bezsensowna strata czasu.
    > Dla mojego syna to obecnie wielka fascynacja która mam nadzieję że mu
    > przejdzie.

    Mój ma 8-lat i na szczęście nie ma wymagań że wszystko ma mieć nowe,
    telefonu tez jeszcze nie ma. N a razie starczą mu rolki, rower i zajęcia
    sportowe po szkole + robotyka :)

    > Blaszak tak czy siak się przyda jako potężna maszyna do pracy i
    > multimediów.

    Ostatnio co robi ta moja maszyna do pracy to ściąganie seriali i
    przeglądanie netu :) Laptop za 6k :)

    > Jak jesteś w temacie to za ile można sprzedać Xboxa360 a za ile kupić
    > używane PS4 (jeśli takie istnieją)?

    Nie mam pojęcia za ile sprzedasz, zobacz allegro i stan w jakim jest
    sprzedawane. Ja swoją PS3 1.5 roku temu z grami puściłem za 800zł choć
    można było znaleźć za 600zł. Tylko moja była jak nowa a nie zajechana na
    śmierć a typowa usterka starych konsol to padający laser.

    Co do PS4 to używaną kupisz za jakieś 1000 zł, cena takiej nowej to
    1300 zł wiec pytanie co bardziej warto kupić. Trafić na idealny stan do
    tego taniej czy nową pewną za +300. Ja swoją starą PS3 kupiłem jako 3
    miesięczną w stanie idealnym (o ile pamiętam -200zł od ceny nowej),
    koleś podobno grał w jedną grę (boks) i sprzedawał na już bo wyprowadzał
    się nagle do UK i konsola była zbędna. Aukcja była 3 dniowa do tego
    odebrałem osobiście.

    www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

  • 66. Data: 2016-05-17 10:55:29
    Od: Chris <a...@g...pl>

    W dniu 2016-05-17 o 10:29, robot pisze:

    > No i właśnie.
    > Nie ma sensu porównywać konsoli do PC. Tu nie ma zwycięzców.
    > Prawdziwy gracz ma cały komplet: PC PS X-box.

    Dokładnie tak jest jak piszesz :)
    Całe zamieszanie z tym wątkiem jest takie że doradziłem dla 10-latka
    konsolę bo uważam że dla dziecka jest to wygodniejsza forma rozrywki.

    www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

  • 67. Data: 2016-05-17 10:57:06
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    > No i właśnie.
    > Nie ma sensu porównywać konsoli do PC. Tu nie ma zwycięzców.
    > Prawdziwy gracz ma cały komplet: PC PS X-box.

    Ilu znasz osobiście takich "prawdziwych graczy" ?

    Pozdrawiam

  • 68. Data: 2016-05-17 11:03:13
    Od: Chris <a...@g...pl>

    W dniu 2016-05-17 o 10:26, kosmos pisze:

> [...]
    > tytuł bez dodatkowych kosztów pograć na X One. Ale dotyczy to tylko
    > niektórych gier (chociaż lista kompatybilnych tytułów powoli się

    Powiedział bym że lista jest skromna ale zawsze to coś jeśli ma się
    sentyment do starych gier.

    http://www.xbox.com/pl-PL/xbox-one/backward-compatib
    ility/available-games

    > Mimo wszystko nie opierałbym rozważań zakupu konsoli na tym, czy jest
    > ona wstecznie kompatybilna. Prościej jest kupić starą konsolę ;-)

    Zdecydowanie, zwłaszcza że najlepsze stare tytuły są remasterowane na
    PS4 gdzie często pokazują zupełnie inną lepszą jakość. Najlepszy
    przykład to TLoU które jest po prostu rewelacyjne.

    > PC jest pod tym względem oczywiście bezkonkurencyjny.

    Szkoda tylko że w nowe gry często grać na starych kartach graficznych :(
    Ja tylko czekam aż mój laptop powie pass jeśli chodzi o gry choć i tak
    prawie na nim nie gram. Na pewno następną grą na PC będzie Battlefield 1 :)

    www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

  • 69. Data: 2016-05-17 11:04:08
    Od: Chris <a...@g...pl>

    W dniu 2016-05-17 o 10:57, RadoslawF pisze:

    > Ilu znasz osobiście takich "prawdziwych graczy" ?

    Jednego

    www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

  • 70. Data: 2016-05-17 11:05:35
    Od: Chris <a...@g...pl>

    W dniu 2016-05-17 o 10:31, robot pisze:

    > Co tym bardziej wyjaśnia czemu więcej gier się sprzedaje na konsole.

    Nie podciągaj wszystkich pod siebie :) jeśli cię to interesuje to
    większość nowych topowych gier na Pc jest niezłamana :)

    www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl