  • 71. Data: 2016-05-17 11:43:28
    Temat: Re: Składanie komputera od tyłu :-)
    Od: Chris <a...@g...pl>

    W dniu 2016-05-17 o 09:53, z pisze:

    > I to jest dla mnie DYSKWALIFIKACJA!
    > Nic na to nie poradzę jako stary pryk ;-) jestem przyzwyczajony do
    > kompatybilności wstecz. DRAMAT
    >
    > Co nie zmienia faktu że jak syn się uprze to będę musiał kupić ;-)
    > Tak jak piszesz będzie to oprócz PCeta a nie zamiast NIESTETY

    Tak przy okazji jako ciekawostka, masz PS4 + PC a rodzinka ogląda
    właśnie na wspólnej albo obrady sejmu :) a ty chcesz sobie pograć na
    konsoli, nic trudnego bo wystarczy odpalić PS4 Remote player na PC i
    grasz sobie na PC, Laptopie nawet będąc w innym mieście czy kraju :)

    https://www.youtube.com/watch?v=EcG6prllhks

    Jedyna wada tego to taka że rozdzielczość gier została ograniczona do 720p.

    www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

  • 72. Data: 2016-05-17 11:50:04
    Od: BQB <a...@a...spamowy.com.invalid>

    W dniu 2016-05-17 o 11:43, Chris pisze:

> [...]
    >
    > https://www.youtube.com/watch?v=EcG6prllhks
    >
    > Jedyna wada tego to taka że rozdzielczość gier została ograniczona do 720p.

    Ale upload trzeba mieć odpowiedni w miejscu gdzie stoi konsola:

    http://superuser.com/questions/434532/what-data-tran
    sfer-rates-are-needed-or-streaming-hd-1080p-or-720p-
    video-or-stan

  • 73. Data: 2016-05-17 12:03:31
    Od: Chris <a...@g...pl>

    W dniu 2016-05-17 o 11:50, BQB pisze:

    > Ale upload trzeba mieć odpowiedni w miejscu gdzie stoi konsola:

    W miejscu gdzie stoi konsola to albo kabel albo wifi 5ghz

    Ze strony Sony jeśli chodzi o zalecenia:

    Ogólnie rzecz biorąc, zalecane jest użycie szybkiego połączenia o
    szybkości przesyłania i pobierania co najmniej 5 Mb/s.

    Na filmiku masz podane parametry w jakich były robione testy:

    https://youtu.be/EcG6prllhks?t=501

    Powiem że nie testowałem tego ale z ciekawości kiedyś sprawdzę.

    www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

  • 74. Data: 2016-05-17 12:09:50
    Od: Chris <a...@g...pl>

    W dniu 2016-05-17 o 11:50, BQB pisze:

    > Ale upload trzeba mieć odpowiedni w miejscu gdzie stoi konsola:

    A taką opcję testowałem kiedyś w domu, WiFi 5GHZ + Xperia Z2 działa bez
    problemu.

    https://play.google.com/store/apps/details?id=com.pl
    aystation.remoteplay&hl=pl

    www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

  • 75. Data: 2016-05-17 12:19:41
    Od: nadir <n...@h...org>

    W dniu 2016-05-17 o 10:21, Chris pisze:

    > O ile mnie pamięć nie myli to żywotność konsol jest ok 10 lat.

    Nie chodzi mi faktyczną żywotność samej konsoli, bo wiadomo, że jak ktoś
    ma pecha, to tydzień po gwarancji może mu coś nawalić i sprzęt jest do
    wyrzucenia. Mam na myśli czas przez, który konsola będzie jeszcze w
    miarę atrakcyjna żeby nie wymienić jej na nową, bo konkurencja czy PC
    poszły mocno do przodu. W przypadku PC da się w miarę rozsądnie
    rozbudowywać go w, praktycznie, nieskończoność. No i najważniejsze stare
    gry też chodzą więc nie trzeba, co generację konsol wymieniać kolekcji gier.

    > Ale jak gra się znudzi to ją sprzedasz i odzyskasz część kasy, poza tym
    > gier nie kupuje się w MM bo są drodzy :) tą samą grę można często kupić
    > 2x taniej z innego źródła.

    MM to był tylko przykład, w tych tańszych źródłach gry na PC są nadal
    tańsze od tych konsolowych.

    > Twój wybór. Dla tego ja mam PC + PS4 która kosztuje mniej niż dobra
    > karta graficzna do PC (GTX970).

    Ja akurat nie jestem namiętnym graczem więc dla mnie GTX970, jak i PS4
    czy XBOX, to niepotrzebny wydatek. Ale jak wziąć pod uwagę, że ktoś już
    ma PC i chce pograć, to wystarczy mu zakupić coś na poziomie GTX960 i
    będzie taniej niż konsola. Porównując suche dane techniczne, to PS4 ma
    wydajność na poziomie GTX960 i jakiegoś mobilnego i5. Wiadomo, że
    konsole i gry na nie są mocno zoptymalizowane, więc końcowa wydajność
    będzie lepsza niż na PC z GTX960 i i5 mobile. Tylko, że dochodzi jeszcze
    ten nieszczęsny abonament za multiplayera, wygląda na to, że w
    perspektywie 2-3 lat ten GTX970 wcale drożej nie wyjdzie.

  • 76. Data: 2016-05-17 12:28:09
    Od: BQB <a...@a...spamowy.com.invalid>

    W dniu 2016-05-17 o 12:03, Chris pisze:

> [...]
    >
    > https://youtu.be/EcG6prllhks?t=501
    >
    > Powiem że nie testowałem tego ale z ciekawości kiedyś sprawdzę.

    nawet będąc w innym mieście czy kraju - odnosiłem się do tego fragmentu
    wspominając o upload.

  • 77. Data: 2016-05-17 12:29:11
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2016-05-17 o 12:19, nadir pisze:
> [...]
    > ten nieszczęsny abonament za multiplayera, wygląda na to, że w
    > perspektywie 2-3 lat ten GTX970 wcale drożej nie wyjdzie.

    Dzięki za uwagi. Jako odpowiedzialny ojciec ;-) planuję długofalowo i
    ciągle mi wychodzi że taka konsola to chwilowa fanaberia a po
    zagłębieniu się w szczegóły bezczelna marketingowa propaganda
    wyciągająca kasę od niedoświadczonych jeszcze młodych umysłów ;-)

    Sorry. Nie mogłem się powstrzymać :-)

  • 78. Data: 2016-05-17 12:33:19
    Od: Chris <a...@g...pl>

    W dniu 2016-05-17 o 12:28, BQB pisze:

    > nawet będąc w innym mieście czy kraju - odnosiłem się do tego fragmentu
    > wspominając o upload.

    Moje założenie z pierwszego posta było takie:

    "masz PS4 + PC a rodzinka ogląda właśnie na wspólnej albo obrady sejmu a
    ty chcesz sobie pograć na konsoli"

    Czyli siedzisz w domu i odpalasz remote play

    www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

  • 79. Data: 2016-05-17 12:53:03
    Od: Chris <a...@g...pl>

> [...]
    > rozbudowywać go w, praktycznie, nieskończoność. No i najważniejsze stare
    > gry też chodzą więc nie trzeba, co generację konsol wymieniać kolekcji

    Życie konsoli PS3 trwa już 10 lat i ciągle jest wspierana choć już nie
    tak intensywnie jak kiedyś. Gry które kupisz dziś dalej działają
    dokładnie tak samo na konsoli kupionej 10 lat temu. Co do łatwej
    rozbudowy PC nikt chyba nie ma wątpliwości ALE wymiana np. grafiki na
    nową typu GTX960 to koszt 200-300zł mniej niż konsoli ale już jak chce
    się mieć GTX970 to taka karta potrafi kosztować więcej niż konsola.

    > MM to był tylko przykład, w tych tańszych źródłach gry na PC są nadal
    > tańsze od tych konsolowych.

    Tak ALE grę z konsoli sprzedaż jak się znudzi a tej z PC już nie.

> [...]
    > ten nieszczęsny abonament za multiplayera, wygląda na to, że w
    > perspektywie 2-3 lat ten GTX970 wcale drożej nie wyjdzie.

    Akurat tu nie masz racji, teraz gry głównie są robione pod konsole i tam
    jest optymalizacja, potem są robione porty z PC i różnie to wychodzi ale
    ostatnio widać że porty na PC to tragedia. Zobacz takiego np. Batmana
    który na konsoli działa bez problemu a na PC został wycofany ze
    sprzedaży bo nie nadawał się do grania. Najnowsza produkcja czyli DOOM
    wydany (wczoraj premiera) na konsoli trzyma FPS między 55 a 60 klatek
    podczas gdy na wypasionych grafikach na PC potrafi zejść do 40 klatek
    albo i mniej, oczywiście teraz będą optymalizacje gry, patche,
    aktualizacje sterowników ale kupującego to za przeproszeniem gówno
    obchodzi, ja kupuję i chcę grać. Skoro na PS4 gram bez problemu czemu na
    PC nie mogę?
    Mówisz abonament ale w tym masz 2-3 gry co miesiąc za DARMO więc policz
    to też do kosztów.
    Zobacz sobie listę gier za darmo jakie byś dostał, nie uwierzę że byś w
    coś nie zagrał.
    http://ps-plus.pl/gry/ps4

    www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

  • 80. Data: 2016-05-17 12:54:18
    Od: Chris <a...@g...pl>

    W dniu 2016-05-17 o 12:29, z pisze:

> [...]
    > zagłębieniu się w szczegóły bezczelna marketingowa propaganda
    > wyciągająca kasę od niedoświadczonych jeszcze młodych umysłów ;-)

    Dla tego warto mieć i jedno i drugie :) konsola to nie jest wielki
    wydatek a zabawy starczy na lata nawet dla staruchów :)

    www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl