  • 51. Data: 2016-05-17 09:52:42
    Temat: Re: Składanie komputera od tyłu :-)
    Od: robot <r...@o...pl>

    W dniu 2016-05-17 o 09:16, Chris pisze:

    > Bo w końcu sprzedać gier na konsolę jest 3 x większa niż na PC.

    Bo na konsolę trudniej ukraść.

  • 52. Data: 2016-05-17 09:52:44
    Od: Chris <a...@g...pl>

    W dniu 2016-05-17 o 09:46, z pisze:

    > Jest to jakiś argument jak ktoś lubi bawić się w sprzedawania staroci.
    > Widzę na różnych targach wysyp płyt z grami po 20-30 zł. To są grosze w
    > porównaniu z ceną zakupu. jest tego dużo to i cena spada a dzieciarnia
    > chce grać w nowe tytuły nakręcana reklamą.

    Dla tego ja nie kupują żadnych gier na premierę :) poczekam parę
    miesięcy bo i tak zawsze coś się tam znajdzie do grania i większość gier
    z top listy kupują za mniej niż 100zł.

    Ostatnio dałem więcej bo całe 110zł za Wiedźmina 3 ale było warto choć
    jak bym się zdecydował wcześniej na promocję to dał bym 90zł w sklepie Sony.

    > Wątpię że dużo bym na tym odzyskał kasy. Może sprzedając po kilku
    > miesiącach ale z doświadczenia wiem że raczej po roku czy dwóch syn
    > skłonny by był pozbyć się ulubionej płyty :-)

    Ja raz się tylko wymieniłem na bardzo stare gry i dopłaciłem całe 30 zł
    do dużo lepszej i nowszej gry. ale znam takich co non stop się
    wymieniają i zamiast kupować nowe gry po 200 zł to dają 20-30 zł i
    wymieniają się.

    www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

  • 53. Data: 2016-05-17 09:53:08
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2016-05-17 o 09:13, Chris pisze:
    > Nie, zupełnie inna architektura (stara to CELL a nowa to x86-64)
    > Ale stare najlepsze gry są zremasterowane dla PS4 np. Unharted, TLoU,
    > Goods Of War3, Havy Rain, Tomb Raider, Final Fantasy itd.. gry na PS3 to
    > 720p, niskie textury i max 30fps, gry na PS4 to 1080, wysokie textury,
    > często 60fps w grach wiec jak dla mnie nie warto się cofać w rozwoju, to
    > tak jak dziś na wypasionym PC grać w River Raid :)

    I to jest dla mnie DYSKWALIFIKACJA!
    Nic na to nie poradzę jako stary pryk ;-) jestem przyzwyczajony do
    kompatybilności wstecz. DRAMAT

    Co nie zmienia faktu że jak syn się uprze to będę musiał kupić ;-)
    Tak jak piszesz będzie to oprócz PCeta a nie zamiast NIESTETY

  • 54. Data: 2016-05-17 09:58:08
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2016-05-17 o 09:52, Chris pisze:

    > Dla tego ja nie kupują żadnych gier na premierę :) poczekam parę
    > miesięcy bo i tak zawsze coś się tam znajdzie do grania i większość gier
    > z top listy kupują za mniej niż 100zł.

    Niestety nie wszyscy mają taki luksus że mogą poczekać :-)

  • 55. Data: 2016-05-17 10:04:00
    Od: Chris <a...@g...pl>

    W dniu 2016-05-17 o 09:52, robot pisze:

    > Bo na konsolę trudniej ukraść.

    PS4 czy XO są nie złamane więc nie ukradniesz :)

    www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

  • 56. Data: 2016-05-17 10:04:24
    Od: Chris <a...@g...pl>

    W dniu 2016-05-17 o 09:58, z pisze:

    > Niestety nie wszyscy mają taki luksus że mogą poczekać :-)

    Bez przesady :)

    www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

  • 57. Data: 2016-05-17 10:09:43
    Od: Chris <a...@g...pl>

    W dniu 2016-05-17 o 09:53, z pisze:

    > I to jest dla mnie DYSKWALIFIKACJA!
    > Nic na to nie poradzę jako stary pryk ;-) jestem przyzwyczajony do
    > kompatybilności wstecz. DRAMAT

    Miałem wcześniej PS3 i oprócz paru gier nie mam do czego wracać, nowa
    generacja daje mi większą zabawę ze względu na jakość niż stara.
    Jedyne stare gry jakie bym chciał mieć to stare SW:LEGO ale tu już też
    się zmienia bo właśnie wydają nowe SW:Lego na PS4 z grafiką nowej
    jakości. Było jeszcze Gods Of War 3 ale jest remaster który można kupić
    jako BOX za 60 zł albo cyfrę za 43 zł więc też już stara gra jest w
    nowej jakości a cena jest śmiesznie niska.

    > Co nie zmienia faktu że jak syn się uprze to będę musiał kupić ;-)
    > Tak jak piszesz będzie to oprócz PCeta a nie zamiast NIESTETY

    Ja mam obie rzeczy i coraz mniej gram na PC, nie chce mi się skoro mam
    konsolę i te same gry na obu. Wolę się walnąć na kanapie z padem :)
    Ostatnio mając Wiedźmina 3 na PC dokupiłem drugiego na PS4 i gram tylko
    na PS4 bo jest mi wygodniej.

    www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

  • 58. Data: 2016-05-17 10:09:49
    Od: nadir <n...@h...org>

    W dniu 2016-05-17 o 08:45, Chris pisze:

    > Sony i MS żeby było jasno :)

    Jaki jest/może być nominalny czas użytkowania takiej konsoli 3, 4, 5
    lat? To daje dodatkowe 600-1000 zł narzutu na pełne wykorzystanie gier i
    konsoli. A będąc ostatnio w MM zauważyłem, że w większości przypadków
    gry na konsole są droższe niż na PC. Jak dla mnie, to taki średni
    interes, tylko po to, żeby zagrać w dwie, trzy gry, których nie ma na PC
    a byłbym ewentualnie nimi zainteresowany.

  • 59. Data: 2016-05-17 10:16:06
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2016-05-17 o 09:27, robot pisze:
    > Za DDR4 nie dopłacaj. Różnica pomijalna i do uzyskania tylko na
    > najdroższych modelach.

    Właśnie z kalkulacji wynika że różnica w cenie kilkudziesięciu złotych.
    Nie liczę na zauważalną większą wydajność ale nowsza platforma (CPU+MB)
    kiedyś może łatwiej znaleźć kupca. ;-) Ewentualnie dołożenie RAMu będzie
    tańsze.

  • 60. Data: 2016-05-17 10:21:40
    Od: Chris <a...@g...pl>

    W dniu 2016-05-17 o 10:09, nadir pisze:

    > Jaki jest/może być nominalny czas użytkowania takiej konsoli 3, 4, 5
    > lat?

    O ile mnie pamięć nie myli to żywotność konsol jest ok 10 lat.

    > To daje dodatkowe 600-1000 zł narzutu na pełne wykorzystanie gier i
    > konsoli. A będąc ostatnio w MM zauważyłem, że w większości przypadków
    > gry na konsole są droższe niż na PC.

    Ale jak gra się znudzi to ją sprzedasz i odzyskasz część kasy, poza tym
    gier nie kupuje się w MM bo są drodzy :) tą samą grę można często kupić
    2x taniej z innego źródła.

    > Jak dla mnie, to taki średniinteres, tylko po to, żeby zagrać w dwie, trzy gry,
    których nie ma na PC
    > a byłbym ewentualnie nimi zainteresowany.

    Twój wybór. Dla tego ja mam PC + PS4 która kosztuje mniej niż dobra
    karta graficzna do PC (GTX970).

    www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl