  • 41. Data: 2016-05-17 08:59:03
    Temat: Re: Składanie komputera od tyłu :-)
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    W dniu 2016-05-17 o 08:00, z pisze:
    > Czy PS4 można używać jakoś w miarę normalnie do youtuba czy www czy może
    > da się na tym zainstalować normalny system operacyjny.

    Systemu nie zmienisz, ale aplikacje do YT, Netflix, Plex czy
    przeglądarka są dostępne.

    > I na koniec.
    > Czy na pewno uzywane gierki ze starych PS ruszą na PS4. W mordę:-)

    Nie ruszą gry z PS3 i PS2 (z płyt). Tylko płyty PS4 i gry z PSStore.

    Pozdrawiam - Mirek
    --
    Mirek Ptak
    kolczan( a t )outlook(kropek) c om

  • 42. Data: 2016-05-17 09:13:39
    Od: Chris <a...@g...pl>

    > A jednak jak Xboxie.
    > Dziecko sobie wybrało i kupiło fajną gierkę ale nie doczytało że
    > wymagane jest konto "lifie gold" ;-) i trzeba bulić bo inaczej płyta do
    > szuflady.
    > Załamka

    To jest smutne ale pamiętaj że co miesiąc dostajesz za darmo jakieś
    gierki od Sony czy od MS.

    > Akurat granie w sieci jest w moim przypadku obowiązkowe ;-) Ale widzę że
    > ci z PS4 (może jednak kupię) nie pograją z tymi z peceta ;-(

    Ani na PS4 ani na XO nie pograsz razem wspólnie co nie znaczy że ma to
    jakieś większe znaczenie bo graczy na konsolach jest więcej niż na PC.

    > PS. Już mam mętlik w głowie. Jak przybędzie mi w domu kolejne
    > bezużyteczne pudło to mnie trafi :-)

    Dla tego ja mam PC + konsolę PS4 :)

    > Czy PS4 można używać jakoś w miarę normalnie do youtuba czy www czy może
    > da się na tym zainstalować normalny system operacyjny.

    YT, Netfix są bez problemu jako aplikacje. Dałem wcześniej linka do
    jakich aplikacji ma się dostęp.

    > Na Xboxie podobno się da uruchomić jakiegoś linuxa ale po takich
    > kombinacjach alpejskich że dałem spokój :-)

    Sztuka dla sztuki, na PS4 też się da co nie znaczy że coś to daje.
    https://www.youtube.com/watch?v=Ycg-tXPC8lk

    > I na koniec.
    > Czy na pewno uzywane gierki ze starych PS ruszą na PS4. W mordę:-)

    Nie, zupełnie inna architektura (stara to CELL a nowa to x86-64)
    Ale stare najlepsze gry są zremasterowane dla PS4 np. Unharted, TLoU,
    Goods Of War3, Havy Rain, Tomb Raider, Final Fantasy itd.. gry na PS3 to
    720p, niskie textury i max 30fps, gry na PS4 to 1080, wysokie textury,
    często 60fps w grach wiec jak dla mnie nie warto się cofać w rozwoju, to
    tak jak dziś na wypasionym PC grać w River Raid :)

    Tu masz listę gier tylko na PS4 które już się pokazały albo pokażą w tym
    roku.
    http://www.gamespot.com/gallery/ps4-game-exclusives-
    confirmed-for-2016/2900-433/

    Przykłady gier tylko na PS4:

    https://www.youtube.com/watch?v=YuoaTagkgOI
    https://www.youtube.com/watch?v=HAKBU7VXdUI
    https://www.youtube.com/watch?v=hh5HV4iic1Y
    https://www.youtube.com/watch?v=Am3pfc53jw4
    https://www.youtube.com/watch?v=zXLZvsSmBIs
    https://www.youtube.com/watch?v=hh5HV4iic1Y
    https://www.youtube.com/watch?v=G203e1HhixY
    https://www.youtube.com/watch?v=Fkg5UVTsKCE
    https://www.youtube.com/watch?v=FPtK7xvQD2c

    Przykłady Remasterów:

    https://www.youtube.com/watch?v=qKogMfIAAkY
    https://www.youtube.com/watch?v=-mH2SVyBMAQ
    https://www.youtube.com/watch?v=ygVPHxkokAE (jak dla mnie i nie tylko
    najlepsza gra w jaką grałem)

    Do tego dojdzie nowość pod koniec roku czyli VR:

    https://www.youtube.com/watch?v=EuZdHTKzXa8

    Cena zabawki VR to 1700 zł (takie prognozy) ale może to przyszłość
    grania? na razie ciężko powiedzieć, sony podobno mam ok 200 gier w
    produkcji na VR.

    www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

  • 43. Data: 2016-05-17 09:15:13
    Od: Chris <a...@g...pl>

    W dniu 2016-05-17 o 08:59, Mirek Ptak pisze:

    > Systemu nie zmienisz, ale aplikacje do YT, Netflix, Plex czy
    > przeglądarka są dostępne.

    Ale możesz odpalić Linuxa :)

    > Nie ruszą gry z PS3 i PS2 (z płyt). Tylko płyty PS4 i gry z PSStore.

    Bo niby po co się cofać w rozwoju :)

    www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

  • 44. Data: 2016-05-17 09:15:56
    Od: Chris <a...@g...pl>

    > A jednak jak Xboxie.
    > Dziecko sobie wybrało i kupiło fajną gierkę ale nie doczytało że
    > wymagane jest konto "lifie gold" ;-) i trzeba bulić bo inaczej płyta do
    > szuflady.

    Lista gier za darmo dołączonych do PS+

    http://ps-plus.pl/gry/ps4

    www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

  • 45. Data: 2016-05-17 09:16:54
    Od: Chris <a...@g...pl>

    W dniu 2016-05-17 o 08:48, Mirek Ptak pisze:

    > Nie ma tak - jedyną grą jaką znam, która na to pozwala jest War Thunder.
    > Destiny (w którą gram non stop :) ) na to nie pozwala. Na szczęście jest
    > tylu graczy, że bez trudu jest z kim zagrać :)

    Bo w końcu sprzedać gier na konsolę jest 3 x większa niż na PC.

    www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

  • 46. Data: 2016-05-17 09:23:55
    Od: szemrany <s...@o...off>

    On Mon, 16 May 2016 15:59:53 +0200, Chris wrote:

    > W przypadku gier to co byś nie kupił to w momencie kupna już jest
    > przestarzałe :)

    Od kilku lat to nieprawda, wymagania bardzo wyhamowały i na starszym
    sprzęcie da się grać w większość nowości. Raz na 3 lata wystarczy wymienić
    grafikę, choć i to nie jest konieczne, gdy od razu kupi się coś droższego
    niż 500 pln.

    --
    howgh
    szemrany

  • 47. Data: 2016-05-17 09:27:27
    Od: robot <r...@o...pl>

    W dniu 2016-05-15 o 22:00, z pisze:
> [...]
    /Komputery_Serwery/Komputer_California_Access_AS_02.
    html

    /Komputery_Serwery/Komputronik_Sensilo_CX_200_E020_.
    html

    > Witaj w klubie :-)
    > Mój "komunista" nazbierał na coś takiego i chciałby kilka lat na tym pograć:
    > http://www.x-kom.pl/p/220342-desktop-x-kom-vinci-i5-
    4460-8gb-1281000-dvd-rw-win8x-gtx750ti.html
    > Trochę bym tu pozmieniał:-)
    > Syn upiera się przy win 8.1 bo 10 w tych steemach mu nie leży ;-)
    > GeoForce GTX 750Ti chyba zostanie.
    > Musi być większy dysk SSD - 250 Giga zrezygnuję z HDD bo mam starą 500tke
    > Core i5-4460 ? Tu dylemat czy nie droższy :-)
    > Drugi dylemat czy nie DDR4 zamiast DDR3 - tu chyba koszty rosną

    Za DDR4 nie dopłacaj. Różnica pomijalna i do uzyskania tylko na najdroższych
    modelach.

  • 48. Data: 2016-05-17 09:29:04
    Od: robot <r...@o...pl>

    W dniu 2016-05-17 o 09:23, szemrany pisze:

> [...]
    > grafikę, choć i to nie jest konieczne, gdy od razu kupi się coś droższego

    Potwierdzam.

  • 49. Data: 2016-05-17 09:41:55
    Od: Chris <a...@g...pl>

> [...]
    > grafikę, choć i to nie jest konieczne, gdy od razu kupi się coś droższego

    To odpal na starej grafice takie gry jak Tomb Raider, DOOM, Quantum
    Break w ustawieniach wyższych niż LOW i niskiej rozdzielczości.

    http://www.purepc.pl/karty_graficzne/directx_12_vs_d
    irectx_11_test_wydajnosci_rise_of_the_tomb_raider

    http://www.purepc.pl/karty_graficzne/test_wydajnosci
    _doom_pc_wymagania_sprzetowe_iscie_piekielne

    Dla porównania ta sama gra na PS4 która kosztuje mniej niż NV GTX970
    https://www.youtube.com/watch?v=GhhsmcoYybc

    Słabe karty sobie nie radzą już w grach co jest smutne. Często ma to
    związek ze sterownikami albo słabym portem z konsoli ale fakt jest taki
    że wygląda to słabo.

    www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

  • 50. Data: 2016-05-17 09:46:03
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2016-05-17 o 08:34, Chris pisze:
    > Tu ceny powili się zbliżają do siebie ALE dalej większość na PC jest
    > tańsza. Ale jak już nie raz pisałem kupisz na PC grę za 170 zł (doom) to
    > już z tą grą zostajesz a na PS4 kupisz doom-a za 230 zł ALE jak ci się
    > znudzi to sprzedasz za 150 zł i jesteś do przodu.

    Jest to jakiś argument jak ktoś lubi bawić się w sprzedawania staroci.
    Widzę na różnych targach wysyp płyt z grami po 20-30 zł. To są grosze w
    porównaniu z ceną zakupu. jest tego dużo to i cena spada a dzieciarnia
    chce grać w nowe tytuły nakręcana reklamą.
    Wątpię że dużo bym na tym odzyskał kasy. Może sprzedając po kilku
    miesiącach ale z doświadczenia wiem że raczej po roku czy dwóch syn
    skłonny by był pozbyć się ulubionej płyty :-)