    From: Chris <a...@g...pl>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: Składanie komputera od tyłu :-)
    Date: Tue, 17 May 2016 09:13:39 +0200

    W dniu 2016-05-17 o 08:00, z pisze:

    > A jednak jak Xboxie.
    > Dziecko sobie wybrało i kupiło fajną gierkę ale nie doczytało że
    > wymagane jest konto "lifie gold" ;-) i trzeba bulić bo inaczej płyta do
    > szuflady.
    > Załamka

    To jest smutne ale pamiętaj że co miesiąc dostajesz za darmo jakieś
    gierki od Sony czy od MS.

    > Akurat granie w sieci jest w moim przypadku obowiązkowe ;-) Ale widzę że
    > ci z PS4 (może jednak kupię) nie pograją z tymi z peceta ;-(

    Ani na PS4 ani na XO nie pograsz razem wspólnie co nie znaczy że ma to
    jakieś większe znaczenie bo graczy na konsolach jest więcej niż na PC.

    > PS. Już mam mętlik w głowie. Jak przybędzie mi w domu kolejne
    > bezużyteczne pudło to mnie trafi :-)

    Dla tego ja mam PC + konsolę PS4 :)

    > Czy PS4 można używać jakoś w miarę normalnie do youtuba czy www czy może
    > da się na tym zainstalować normalny system operacyjny.

    YT, Netfix są bez problemu jako aplikacje. Dałem wcześniej linka do
    jakich aplikacji ma się dostęp.

    > Na Xboxie podobno się da uruchomić jakiegoś linuxa ale po takich
    > kombinacjach alpejskich że dałem spokój :-)

    Sztuka dla sztuki, na PS4 też się da co nie znaczy że coś to daje.
    https://www.youtube.com/watch?v=Ycg-tXPC8lk

    > I na koniec.
    > Czy na pewno uzywane gierki ze starych PS ruszą na PS4. W mordę:-)

    Nie, zupełnie inna architektura (stara to CELL a nowa to x86-64)
    Ale stare najlepsze gry są zremasterowane dla PS4 np. Unharted, TLoU,
    Goods Of War3, Havy Rain, Tomb Raider, Final Fantasy itd.. gry na PS3 to
    720p, niskie textury i max 30fps, gry na PS4 to 1080, wysokie textury,
    często 60fps w grach wiec jak dla mnie nie warto się cofać w rozwoju, to
    tak jak dziś na wypasionym PC grać w River Raid :)

    Tu masz listę gier tylko na PS4 które już się pokazały albo pokażą w tym
    roku.
    http://www.gamespot.com/gallery/ps4-game-exclusives-
    confirmed-for-2016/2900-433/

    Przykłady gier tylko na PS4:

    https://www.youtube.com/watch?v=YuoaTagkgOI
    https://www.youtube.com/watch?v=HAKBU7VXdUI
    https://www.youtube.com/watch?v=hh5HV4iic1Y
    https://www.youtube.com/watch?v=Am3pfc53jw4
    https://www.youtube.com/watch?v=zXLZvsSmBIs
    https://www.youtube.com/watch?v=hh5HV4iic1Y
    https://www.youtube.com/watch?v=G203e1HhixY
    https://www.youtube.com/watch?v=Fkg5UVTsKCE
    https://www.youtube.com/watch?v=FPtK7xvQD2c

    Przykłady Remasterów:

    https://www.youtube.com/watch?v=qKogMfIAAkY
    https://www.youtube.com/watch?v=-mH2SVyBMAQ
    https://www.youtube.com/watch?v=ygVPHxkokAE (jak dla mnie i nie tylko
    najlepsza gra w jaką grałem)

    Do tego dojdzie nowość pod koniec roku czyli VR:

    https://www.youtube.com/watch?v=EuZdHTKzXa8

    Cena zabawki VR to 1700 zł (takie prognozy) ale może to przyszłość
    grania? na razie ciężko powiedzieć, sony podobno mam ok 200 gier w
    produkcji na VR.

    www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl