    From: Chris <a...@g...pl>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: Składanie komputera od tyłu :-)
    Date: Mon, 16 May 2016 08:49:40 +0200

    W dniu 2016-05-16 o 06:18, z pisze:

    > Rozumiem Twoje tłumaczenie.
    > Mam Xboxa 360. Argumentem na NIE była również konieczność wykupywania
    > konta żeby działała przeglądarka, żeby można było grać w sieci, żeby
    > żeby...
    > To było ewidentne naciągactwo. Dysk tylko oryginalny za 300 zł. U mnie
    > się nie przyjęło. No chyba że za 100 zł go zhakuję i założę dysk jaki
    > będę chciał a gry zassie z netu. tylko wtedy w sieci nie pogram ;-(

    Tu jest lipa z X.

    > Jak jest z dodatkowymi, ukrytymi kosztami na PS4?

    Jedyny extra koszt to 200zł na rok albo w paczkach co miesiąc, 3
    miesiące na PS Plusa który daje dodatkowe funkcje społecznościowe (nie
    używam), funkcje zgrywania filmów i stremowania gier, możliwość
    udostępnienia gry w którą grasz innej osobie (z listy znajomych) i
    przede wszystkim granie w gry multiplayer. Do tego dochodzą darmowe gry
    co miesiąc 2-3 na PS4/ 2-4 na PS3/ 2-3 na PS Vita.

    https://www.playstation.com/pl-pl/explore/playstatio
    n-plus/online-multiplayer/

    > Wydam znowu 1500 zł (chyba) i będzie leżał w szafie?

    Golasa (HDD 512GB) bez gier kupisz już od 1200zł, za 1500zł to z grami,
    nowym rev, dyskiem 1TB. Dysk to zwykły 3.5" można zmieniać dowolnie na
    iny, obsługa potwierdzona do 2TB (chyba że się już zmieniło. Można też
    dać SSD jak ktoś bogaty i wsadzi 512MB/1TB :)

    > Blaszak zawsze się do czegoś przyda. Choćby do oglądania telewizji
    > (dvbt) czy netu

    Oczywiście, tylko założeniem były gry dla 10-latka :)
    Konsola może służyć też jako player BD-ROM, TY, Spotify, Netflix itd:
    https://www.playstation.com/pl-pl/explore/ps4/entert
    ainment/

    PS. Poza tym nigdzie nie napisałem że konsola ma zastąpić PC, tak nie
    jest i nigdy nie będzie ale konsola jest super uzupełnieniem PC-ta jeśli
    chodzi o gry. Do tego pod koniec roku ma wyjść hełm do VR w cenie ok
    1700 zł gdzie na PC koszty zaczynają się od 3000 zł.

    www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl