  • Data: 2016-05-16 06:18:48
    Temat: Re: Składanie komputera od tyłu :-)
    Od: z <...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2016-05-15 o 23:58, Chris pisze:
    > Każdą grę w pudełku możesz potem odsprzedać, konsole nie mają platform
    > do gier typu Steam, Origin, GOW czy Battle.net, nie mają kodów
    > aktywujących. Zabezpieczony jest nośnik przed kopiowaniem i na razie
    > nikt tego nie złamał jeśli chodzi o PS4 czy XO.
    > Kupiłeś grę w pudełku i jak ci się znudziła sprzedajesz albo wymieniasz
    > w punktach za jakieś 20-50 zł zależne od gry.
    > Gry kupione cyfrowo możesz udostępnić na 2 konsolach więc często kupuje
    > się gry do spółki ze znajomym i wtedy wychodzi 2 x taniej ALE nie możesz
> [...]

    Rozumiem Twoje tłumaczenie.
    Mam Xboxa 360. Argumentem na NIE była również konieczność wykupywania
    konta żeby działała przeglądarka, żeby można było grać w sieci, żeby żeby...
    To było ewidentne naciągactwo. Dysk tylko oryginalny za 300 zł. U mnie
    się nie przyjęło. No chyba że za 100 zł go zhakuję i założę dysk jaki
    będę chciał a gry zassie z netu. tylko wtedy w sieci nie pogram ;-(

    Jak jest z dodatkowymi, ukrytymi kosztami na PS4?
    Wydam znowu 1500 zł (chyba) i będzie leżał w szafie?
    Blaszak zawsze się do czegoś przyda. Choćby do oglądania telewizji
    (dvbt) czy netu