  • Data: 2016-05-15 20:44:09
    Temat: Re: Składanie komputera od tyłu :-)
    Od: Chris <x...@x...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2016-05-15 o 19:27, Przemysław Ryk pisze:
    > Dnia Sun, 15 May 2016 16:23:29 +0200, Chris napisał(a):
    >
    > (ciach...)
    >
    > Tak tak. Tytuły na konsolach nie mają żadnych problemów, nie ma spadków
    > framerate, nie ma dociągania patchy. Jasne. ;)

    Niski procent gier i to w większości załatane patchem.
    Teraz gry się robi głównie na konsole a potem posty na PC i co ciekawe
    słabo to potem wychodzi na PC.

    > A co Ci broni walnąć się na wyrze przed sporym TV i grać na padzie na PC? :)

    Nie każda gra jest pod pada stworzona, trzeba mieć PC blisko TV, po co
    odpalać na PC skoro mam do tego konsolę. Wsadzam płytę i gram albo
    odpalam wersję cyfrową bez płytki. Jedne i drugie rozwiązanie ma swoje
    zalety jak i wady dla tego najlepiej mieć oba rozwiązania.
    Nie mówiąc o tym że najlepsze gry są jako ex dla konsol i nie ma portów
    na PC.

    www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl