  • Data: 2016-05-15 23:34:35
    Temat: Re: Składanie komputera od tyłu :-)
    Od: Przemysław Ryk <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sun, 15 May 2016 22:58:09 +0200, Chris napisał(a):

    > Mój 8-latek gra tylko na PS4 bo nie poradzi sobie z 10 klawiszami i
    > myszką a na padzie spokojnie daje radę grać w battelfronta nie mówiąc
    > już o grach typu Lego. Jakiego masz Xboxa ? starego 360 czy nowego ONE ?

    Tak z ciekawości - jak wygląda granie w Battlefronta (czy co tam jest
    jeszcze popularnego) jeżeli chodzi o rozgrywki z różnych platform? W sensie,
    że na jednym serwerze są zarówno osoby grające na PS / X-Box / PC?

    > Zależy od gier, w Wiedźmina gram na PS4 bo jest wygodniej choć mam też
    > wersję na PC. Za to w BF4 czy D3 gram tylko na PC jak dla mnie tu jest
    > zdecydowanie wygodniej, nie mówiąc już o SC2.
    > Dodam że dożo ludzi gra na PC z podpiętym padem bo tak jest wygodniej,
    > ja po prostu od razu wolę grać na konsoli.
    >
    > Zaletą konsoli jest jeszcze to że grę BOX możesz iść i sprzedać czy
    > wymienić jak się znudzi a na PC jesteś w większości przywiązany do niej
    > na stałe.

    Jak się to ma do gier zakupionych np. w sieciowych sklepach np. odnośnie
    PlayStation?

    [ Paradoks kobiecych urodzin: zawsze trzeba o nich pamiętać, ale nigdy ]
    [ o kolejnej cyfrze... (demotywatory.pl) ]