  • Data: 2009-03-15 20:39:51
    Temat: Re: Skladam komputer - nietypowy :-)
    Od: "MC" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "JP" <MrRoger[WYTNIJ-TO]@poczta.onet.pl.invalid> napisał w
    wiadomości news:Xns9BCFCEE306A09MrRoger@153.19.250.122...

    > wspaniale? Niestety cz?stotliwo?? na poziomie 1000 MHz (2000DDR) otrzymano
    > luzuj?c znacznie timingi pami?ci… a co za tym idzie w parze – wyd?u?aj?c
    > czas
    > dost?pu do pami?ci, co zmniejszy?o wydajno??. Czyli GDDR4 o taktowaniu ~
    > 1000 MHz
    > (2000DDR) s? tak samo szybkie jak GDDR3 ~ 800 MHz (1600DDR). Wi?c, jedyn?
    > korzy?ci? zosta? pobór mocy "

    Co w tym dziwnego? Przecież numerek przy ddr dotyczy tylko interfejsu.
    Opóźnienia będą malały w miarę poprawiania się osiągów reszty elementów.

    > Pomocy potrzebuje w znalezieniu np. RAM ddr3 pracujacego stabilnie na
    > najnizszym
    > napieciu, to samo ma sie do CPU - niskie napiecie, male generowane cieplo,
    > dobra
    > wydajnosc i idac tym tropen nalezy zlozyc caly komputer - nie wiem czy
    > wyda Wam
    > sie to ciekawym pomyslem, ale ja uwazam go za ciekawy, nawet - bardzo !.

    Zazwyczaj okazja trafia się przy wprowadzaniu nowego wymiaru
    technologicznego. Wtedy procki najtańsze z nowej serii kręcą się bardzo
    łatwo do poziomu tych szybszych. Ale to ma znaczenie wyłącznie ekonomiczne,
    bo te najlepsze dużo podkręcić się już nie dają.
    I drugie, przy takich pracach zawsze pojawia się problem niezawodności. Jak
    zamierzasz go rozwiązać?