  • Data: 2009-03-16 10:22:26
    Temat: Re: Skladam komputer - nietypowy :-)
    Od: JP <MrRoger[WYTNIJ-TO]@poczta.onet.pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    CeBeR (p...@g...pl) napisal(a):

    > Caly cytat mówi raczej wyraLnie o tym, ze próbujesz tu trollowac.
    > Na przykladzie hurraoptymistycznego (bo przedpotopowego) opisu
    > przedpotopowej karty (do której od przyszlego miesiąca juz nie
    > bedzie nawet aktualizacji sterowników) bedziesz szukal technologii
    > oszczedzających energie? Wspólczesne karty klasy średniej bedą i
    > wydajniejsze i sporo oszczedniejsze...

    ta karta i podane informacje mialy tylko sluzyc jako informacja, wyjasnienie o co mi
    chodzi... jak sie zachowuja roznego typu RAMy, zamiast tlumaczyc w kolejnych 3
    postach poprostu dalem pierwszy lepszy znaleziow w sieci przyklad...

    <ciach>
    > Bardzo zlym
    > pomyslem jest tez lączenie wiekszej ilości kart - generalnie ma to
    > sens jedynie dla budowania potworów wydajnościowych którym jedna
    > karta z najwyzszej pólki nie wystarcza, prawie zawsze pod wzgledem
    > stosunku wydajności do ceny (ale i energooszczedności, nie tylko
    > podczas pracy ale i spoczynku) lepiej wypada jedna karta
    > mocniejsza niz polączone 2 slabsze.

    OK, co do tych dwoch kart to faktycznie "przesadzilem" - tak jakos mi sie wcisna CF
    w caly opis skladanego PC ;-)

    > CPU wlutowane w plyte nadają sie do pracy biurowej - od tego są, a
    > do komputera multimedialnego na pewno za slabe. Ciezko zresztą
    > znaleLc plyte z wlutowanym procesorem i zlączem PCIe x16 dla karty
    > graficznej, a o dwóch do CF mozna na pewno zapomniec.

    ja w gierki nie gram, jak juz to bardzo rzadko i bardzo stare - wiekszosc z nich
    prawdopodobnie pojdzie na CPU 800MHz 8-)

    > Ameryki nie odkrywasz - poczytaj http://silentpcreview.com i
    > tamtejsze forum.

    Zobacze co ciekawego kryje ten link - mam tylko nadzieje, ze ma to jakis zwiazek z
    moim pomyslem...

    Roger(OS)