    From: WiesłaW <n...@u...poczta.onet.pl>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: Skladam PeCeta :)
    Date: Thu, 21 Jun 2012 14:58:32 +0200

    Dnia 21-06-2012 o 09:53 Mr Misio napisał na pl.comp.pecet:

    > No to pojechales po producentach laptopów ;)

    > Albo zrobia to sami albo syn sasiada.

    > Ale czasem jest to potrzebne.

    Miałem się nie odzywać, bo to podobno NTG, ale nie mogę się powstrzymać ;)
    Nie wycinam również cytatów JoteRa, ponieważ napisał to czego ja napisać
    już nie zdążyłem :)

    Moim zdaniem robienie obrazu systemu w dzisiejszej dobie stawia pod
    znakiem zapytania sens takiej operacji. Oprócz tego co napisał JoteR
    trzeba było od tego zacząć dyskusję) dochodzi jeszcze kwestia aktualnych
    programów, sterowników a nawet późniejszych ustawień.

    "Dawno temu" zrobiłem kilka takich obrazów i wyobraź sobie, że nigdy ich
    nie wykorzystałem. Obrazy były już na tyle stare, że lepiej było postawić
    nowy system. Tylko, że ja strasznie grzebię w tym Windowsie i starcza
    mi na dwa-trzy lata, innym użytkownikom na wiele dłużej. Pomijam problemy
    sprzętowe i "śmieciowe".
    Oczywiście w międzyczasie zdarzają się różne błędy w systemie, ale do
    tego służą bardzo skuteczne narzędzia MS.

    Mało tego, że W7 posiada wszelkie narzędzia odzyskiwania systemu (o wiele
    bardziej przydatne niż obraz), o czm wspomniał JoteR. Posiada również
    narzędzie o które pytasz i przy tym z pełną pomocą MS.
    http://windows.microsoft.com/pl-PL/windows7/Back-up-
    your-programs-system-settings-and-files

    Jeżeli już jednak występuje konieczność reinstalacji, radzę sobie w ten
    sposób, że instaluję nowy system obok starego (instalator stary system
    pakuje do folderu .old). Mogę sobie wtedy przerzucić co mi się podoba do
    nowego (niczego przy tym nie tracąc) i w końcu usuwam stary system.

    Z tym wydzwanianiem (gdzie się podział folder) o którym wspomina JoteR
    również miałem sposobność się spotkać, a przecież pytałem o ważne dane..

    W każdym razie życzę szczęścia i zdrowia w korzystaniu z kopii dysku :)

    --
    WiesłaW
    Opera Mail