  • Data: 2012-06-21 17:17:44
    Temat: Re: Skladam PeCeta :)
    Od: WiesłaW <n...@u...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 21-06-2012 o 16:53 Remek napisał na pl.comp.pecet:

    > Szkoda tego czytać.

    > Obrazy były robione z Win 3.11, a Ty potrzebowałeś Win 7? Wypisywanie
    > takich
    > bredni powinno byc karane sądownie.

    Remuś, czy to oznacza, że wyciągnąłeś mnie z KFa? :) Przecież ja wiem, że
    poziom Twojej percepcja nie pozwala na zrozumienie prostych zdań, nie
    mówiąc
    już o minimum merytorycznej dyskusji z Tobą. Nawet nie będę się wysilał.

    Po prostu, jak Ci szkoda to nie czytaj, a gdyby karano za wypisywanie
    bredni to dawno dostałbyś co najmniej dożywocie :)

    --
    WiesłaW
    Opera Mail