  • Data: 2012-06-21 17:08:26
    Temat: Re: Skladam PeCeta :)
    Od: "JoteR" <j...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Remek" napisał:

    > Żadnego systemu nie udało mi się w ten sposób naprawić.

    A mi wiele. Usuwając też skutki działań różnego robactwa.

    > Poczynając od Win 95, 98,

    AFAIR tam nie było takiego mechanizmu. Zamiast instalacji naprawczej -
    nadinstalowywało się "na chama", a punkty przywracania załatwiało się
    zewnętrznym oprogramowaniem.

    > XP, Vista i Win 7.

    XP wiele razy z dobrym skutkiem. Głównie korzystając z punktów przywracania.
    Windows 7 ma ten mechanizm ponoć jeszcze lepszy, ale nie musiałem z niego
    jeszcze korzystać. Nie wiem, co inni robią, że muszą co 2 miesiące naprawiać
    system.

    > To bezwartościowa opcja.

    Nie zgadzam się. Ale to już NTG.

    JoteR