    From: Mateusz Papiernik <m...@m...net>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Re: Skaner do slajdów dla amatora
    Date: Sat, 03 Apr 2010 16:21:45 +0200

    W dniu 2010-04-03 15:47, Przemolo pisze:
    > Jakie są ceny skanowania slajdów? Przyznam, że się nie orientowałem
    > jeszcze...

    U Kuby z grupy cos kolo 1-3zl zaleznie od rozdzielczosci (nie wiem, czy
    gdzie indziej jest taniej i o ile - za to wiem, ze u niego jest dobrze
    :)). Przyjmijmy 500 slajdow i srednia rozdzielczosc - 1000PLN za usluge.
    Za niewiele wiecej kupisz skaner, ktory potem odsprzedasz - wiec
    sumaryczny poniesiony koszt powinien byc nizszy.

    Oczywiscie, zakladajac, ze chodzi o amatorskie zastosowania - w moim
    przypadku to stare klisze rodzinne, czesto na kiepskich kliszach, cykane
    jakimis sredniofajnymi sloikami, gdzie rozdzielczosc optyczna nie
    zachwyca tak czy siak. Gdybym potrzebowal tego do powazniejszych
    zastosowan niz rodzinna pamiatka, bralbym pod uwage tylko skanowanie
    uslugowe.

    --
    Mateusz Papiernik, Maticomp Webdesign
    Projektowanie i realizacja witryn WWW