  • Data: 2016-01-25 13:00:53
    Temat: Re: Skaner do negatywów 6x9 i mniejszych
    Od: "Tomasz" <t...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Mandinka" <x...@x...xx> napisał

    To jest grupa o fotografii cyfrowej - wątpię, czy są tu ludzie, którzy
    skanują w
    > ogóle jakieś zdjęcia ze średniego formatu ;)

    Czasami zdarzają się takie Dinozaury.
    Ja na przykład przez pierwsze 10 lat fotografowałem jedynie na srednim
    formacie, 6x9 i 6x6.
    Z tego czasu zgromadziło mi się kilkaset takich klatek.
    W chwili obecnej, od 13 lat fotografuję tylko w technice cyfrowej.
    Obecnie nie miałbym już żadnej szansy pokazania komukolwiek moich starych
    zdjęć gdybym nie zeskanował swoich negatywów.
    Ja nie mam tak wygórowanych wymagań jakościowych jak mój kolega więc
    wszystkie swoje negatywy fotografowałem przy pomocy lustrzanki cyfrowej i
    samorobnego podświetlacza.
    Jakość takich skanów jest dla mnie zadowalająca a szybkość jest
    nieporównywalna z żadnym skanerem.
    Poniże podaję link do kilku takich zdjęć wykonanych poprzez fotografowanie
    lustrzanką negatywów 6x9 i 6x6. Oczywiście sam widzę trochę wad szczególnie
    wynikających z niedoskonałości mojego podświetlacza.

    https://www.dropbox.com/sh/sbth5y8uhispbzq/AABcs6WEc
    shofiqa8PezxHpTa?dl=0

    --
    Tomasz