    From: kulek <k...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.internet.polip
    Subject: Re: Skandal z oferta adsl tp ?
    Date: Sun, 13 May 2007 11:37:58 +0200

    b...@i...pl pisze:
    > TP moze sobie o swoich planach wypisywac co chce, i nie ma tu zadnego zlamania
    > prawa (o ile same plany go nie łamią). "Wkrotce" polece na ksiezyc... no..
    > udowodnicie mi ze nie i udodownijcie ze moje wkrotce powinno byc krotsze, niz
    > sie moze okaze ze jest.

    Ty sobie możesz mówić i robić co chcesz. TP nie może. Informacja w
    kopercie, która zachęcała do pozostania przy TP, gdy była możliwość
    zrezygnowania z jej usług, była formą reklamy, która wprowadziła klienta
    w błąd i wpłynęła na jego decyzję. Takie coś jest karane. Jak autor
    wątku chce się poskarżyć to niech napisze do UOKiK.