-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
atman.pl!.POSTED!not-for-mail
From: "Cavallino" <c...@k...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Skąd realne dane spalania?
Date: Thu, 9 Oct 2014 18:53:12 +0200
Organization: ATMAN - ATM S.A.
Lines: 26
Message-ID: <m16ehl$msb$1@node1.news.atman.pl>
References: <5433f2a6$0$18092$65785112@news.neostrada.pl>
<m114e8$3ss$1@node1.news.atman.pl>
<5434408b$0$12235$65785112@news.neostrada.pl>
<54345794$0$18095$65785112@news.neostrada.pl>
<m12h6h$puh$1@node2.news.atman.pl>
<543581cd$0$12622$65785112@news.neostrada.pl>
<m141jp$620$1@node1.news.atman.pl>
<3...@g...com>
<m1491a$eip$1@node1.news.atman.pl>
<7...@g...com>
<543689ab$0$12623$65785112@news.neostrada.pl>
NNTP-Posting-Host: e74-143.icpnet.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=original
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: node1.news.atman.pl 1412873589 23435 46.238.74.143 (9 Oct 2014 16:53:09 GMT)
X-Complaints-To: u...@a...pl
NNTP-Posting-Date: Thu, 9 Oct 2014 16:53:09 +0000 (UTC)
In-Reply-To: <543689ab$0$12623$65785112@news.neostrada.pl>
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
Importance: Normal
X-Newsreader: Microsoft Windows Live Mail 14.0.8117.416
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V14.0.8117.416
X-Antivirus: avast! (VPS 141009-0, 2014-10-09), Outbound message
X-Antivirus-Status: Clean
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2546540
[ ukryj nagłówki ]
Użytkownik "anacron" <a...@a...pl> napisał w wiadomości grup
dyskusyjnych:543689ab$0$12623$6...@n...neostrad
a.pl...
> W dniu 08.10.2014 o 23:55, k...@g...com pisze:
>
>> A skąd ja mogę wiedzieć ile powinien palić?
>> Twoje dane nie są prawdziwe bo są za małe przyrosty zużycia paliwa...
>
> Z praktyki.
>
> Pacjent Hyundai i30 2012 1.4 CRDI 90KM VI biegowa skrzynia
>
> Średnie spalanie (ze 100'000 km 5,5l/100km)
> Spalanie z _autostrady_
>
> - przy 110 km/h ~ 5,0l/100km
> - przy 130 km/h ~ 5,5l/100km
> - przy 160 km/h ~ 7,5l/100km
>
> Wyniki z dystrybutora, nie komputera. Odcinki testowe po kilkaset
> kilometrów.
Ceed 1.6 crdi palił podobnie, średnio 6-6,5 l.
Duża część w ruchu miejskim.
Następne wpisy z tego wątku
- 09.10.14 19:54 anacron
- 09.10.14 20:17 Cavallino
- 09.10.14 22:50 Tomek Kańka
- 09.10.14 22:54 anacron
- 09.10.14 22:57 anacron
- 09.10.14 23:21 Tomek Kańka
- 09.10.14 23:27 anacron
- 09.10.14 23:38 Shrek
- 10.10.14 00:10 Tomek Kańka
- 10.10.14 00:29 Tomasz Pyra
- 10.10.14 00:35 Tomasz Pyra
- 10.10.14 06:24 Cavallino
- 10.10.14 06:26 Cavallino
- 10.10.14 07:45 Shrek
- 10.10.14 08:29 dddddddd
Najnowsze wątki z tej grupy
- wjechał przez bramkę dla służb
- IZERY NIE BĘDZIE. PROJEKT POLSKIEGO ELEKTRYKA LĄDUJE W KOSZU.
- czyste powietrze
- Kamerka sam. na tył
- koniki obsiadły kolejki i numerki
- nie wyrzucaj starych opon
- znów elektryk:P
- "Ręczny" a przegląd.
- Akwarium w aucie
- światła znów wlączyli
- nie lekceważ termostatu
- Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
Najnowsze wątki
- 2024-12-25 Wrocław => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, AWS
- 2024-12-25 Warszawa => Sales Assistant <=
- 2024-12-25 Kraków => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-12-25 Lublin => System Architect (Java background) <=
- 2024-12-25 Szczecin => Specjalista ds. public relations <=
- 2024-12-25 Wrocław => Key Account Manager <=
- 2024-12-25 Kraków => Full Stack .Net Engineer <=
- 2024-12-25 Kraków => Programista Full Stack .Net <=
- 2024-12-25 Bieruń => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-12-25 Białystok => Inżynier Serwisu Sprzętu Medycznego <=
- 2024-12-25 Białystok => Delphi Programmer <=
- 2024-12-25 Chrzanów => Team Lead / Tribe Lead FrontEnd <=
- 2024-12-25 Kraków => Ekspert IT (obszar systemów sieciowych) <=
- 2024-12-25 Mińsk Mazowiecki => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2024-12-24 Dzisiaj Bentlejem czyli przybieżeli sześciu Króli do Rysia na kasie