  • Data: 2014-10-09 23:21:17
    Temat: Re: Skąd realne dane spalania?
    Od: Tomek Kańka <t...@t...eu.org> szukaj wiadomości tego autora

    anacron <a...@a...pl> napisał(a)

    > Wpadaj. Tankujesz i lecimy do Gdańska na obiad i z powrotem. Ja wybieram
    > knajpę, Ty płacisz. :)

    Nie skorzystam. Na razie wystarczy mi prosta matematyka.

    Wg googla Stryków-Gdańsk 316km.
    Chcąc osiągnąć 160, należy to przejechać w 1h58m.
    Jeśli stracimy 5m na bramkach, śrenia na pozostałej cześci trasy rośnie do 167.
    Każdy napotkany TIR, czy inny wyprzedzający z prędkością 130-140 (a z
    taką prędkością porusza się bardzo dużo samochodów) pogarsza sytuację na
    kolejnych odcinkach.

    Wydaje mi się, że trzeba jechać 200+ na pustych fragmentach, to może się
    uda osiągnąć 160.

    Kiedyś może będzie mi się gdzieś spieszyło, to spróbuję.

    --
    Tomek