eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodySilniki FSI TSFSI czy takie złe ? › Re: Silniki FSI TSFSI czy takie złe ?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!goblin1!goblin.stu.neva.ru!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neost
    rada.pl!unt-spo-a-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    Subject: Re: Silniki FSI TSFSI czy takie złe ?
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    References: <569a8058$0$682$65785112@news.neostrada.pl>
    <n7iv76$qoi$1@node2.news.atman.pl>
    <569d61e2$0$22840$65785112@news.neostrada.pl>
    <n7l5nj$4c4$1@portraits.wsisiz.edu.pl>
    From: Irokez <n...@w...pl>
    Date: Tue, 19 Jan 2016 22:26:39 +0100
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:38.0) Gecko/20100101
    Thunderbird/38.5.1
    MIME-Version: 1.0
    In-Reply-To: <n7l5nj$4c4$1@portraits.wsisiz.edu.pl>
    Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Lines: 33
    Message-ID: <569eaa0d$0$658$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: dynamic-78-9-131-47.ssp.dialog.net.pl
    X-Trace: 1453238797 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 658 78.9.131.47:52982
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2575748
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2016-01-19 o 12:12, sirapacz pisze:
    > W dniu 2016-01-18 o 23:06, Irokez pisze:
    >> W dniu 2016-01-18 o 16:09, Lewis pisze:
    >>
    >>> FSI to wtrysk bezpośredni wraz z jego wszystkimi wadami.
    >>
    >> Dokładnie. Mam Toyotę Avensis z silnikiem z bezpośrednim wtryskiem.
    >> Nigdy więcej... nigdy... przenigdy... może i buda ok, ale silnik
    >> totalnie sp...ny. Dno, kompletne dno. Nie dziwie się że przestali w
    >> końcu takie robić. Tym się nie da jeździć. Tylko na złom.
    >
    > jestem nie w temacie - co jest takiego złego w tym silniku ze tak cie
    > wkurzył?
    > awaryjność czy osiągi?

    technologiczne chodzenie na 1600 obrotów po odpaleniu silnika. Bo tak
    musi. Na parkingu rano wyjesz kiedy inne chodzą cicho.
    Czarny dym z wydechu jak w dieslu przy szybkiej redukcji - bo
    bezpośredni wtrysk tak ma. Zasyfianie się dolotów, co chwilę czyścisz a
    jak nie to jeździ jak padaka - bo w bezpośrednim nie masz płukania przez
    paliwo. A w ogóle to silnik pracuje jak dziwka w ciąży - raz jedzie jak
    pierun, raz jak maluch, raz równo, raz falują obroty, coś prubuje się
    regulować spalaniem stukowym ale chyba mi nie wychodzi to mocy zabiera -
    wygląda na spier..ny program ecu z którym chyba Toyota sobie nie dała
    rady. W dodatku serwis mi w oczy mówi że nie ma nowszego programu, a
    patrzę user innej pokazuje że ma jednak nowszy w tym samym silniku.
    Pewnie boją się tego parcha kijem tykać. Jak to taka "zajebista"
    technologia to czemu dali sobie spokój w nowych modelach z bezpośrednim
    wtryskiem?


    --
    Irokez

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: