eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodySilnik z przodu, RWD, lekki tyl - i koszmar na sliskiej drodze › Re: Silnik z przodu, RWD, lekki tyl - i koszmar na sliskiej drodze
  • Data: 2010-12-11 19:01:41
    Temat: Re: Silnik z przodu, RWD, lekki tyl - i koszmar na sliskiej drodze
    Od: Robert Rędziak <r...@g...wkurw.org> szukaj wiadomości tego autora

    On Sat, 11 Dec 2010 15:03:44 +0100, jerzu
    <t...@p...onet.pl> wrote:

    > Mnie w lutym tego roku wywiało z jezdni na prostym odcinku. Też nagle.

    Shit happens, nie wszystko da się przewidzieć. Ale są sytuacje,
    w których można coś zrobić. Np. wolę dojechać do skrętu wolniej,
    po czym celowo dać krótką łychę i ustawić auto niż testować
    refleks. Przy czym ja mam ten komfort, że nie potrzebuję się do
    tego nagwizdać do prędkości małorozsądnych. Tak samo, gdy się
    rozpędzam, wolę to zrobić krótkimi pulsacjami, nawet jeśli auto
    trochę przy tym tańczy, bo wiem na ile mogę sobbie pozwolić ,
    zamiast poruszać się po ,,omacku''.

    > A wg. grupowych mistrzów powinienem po prostu wprowadzić wcześniej
    > auto w poślizg, miałbym wtedy szanse na powrót w "czarne" (które

    Byłbyś przygotowany :P

    > Gdybym wiedział, że się przewrócę, to bym z domu nie wyszedł.

    Wedle niektórych na tej grupie wszystkie RWD powinny
    prewencyjnie stać przez całą zimę na parkingu, bo każdy zakręt
    czy przyspieszenie są śmiertelnie niebezpieczne i na pewno
    skończą się dzwonem.

    r.