eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodySilnik z przodu, RWD, lekki tyl - i koszmar na sliskiej drodze › Re: Silnik z przodu, RWD, lekki tyl - i koszmar na sliskiej drodze
  • Data: 2010-12-11 13:31:55
    Temat: Re: Silnik z przodu, RWD, lekki tyl - i koszmar na sliskiej drodze
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "BaX" <bax@_klub.chip.pl> napisał w wiadomości
    news:4d033694$0$22800$65785112@news.neostrada.pl...

    > Widze z "zdanie za trudne w przekazie' sorry, już rozwijam. To, że komuś
    > sprawia trudność poruszanie się samochodem z napędem na tył nie zmienia
    > faktu, że da się nim bez problemu jeździć nawet w warunkach zimowych,

    Nawet jeśli masz racje i kierowcy są do dupy to moje pytanie brzmi - jak
    wytłumaczysz fakt, ze taki co sobie nie radził z RWD, wsiada do FWD i jeździ
    bez większych problemów?

    Znów wracamy do sedna. Owszem da sie jeździć RWD, ale trzeba więcej
    umiejętności, myslenia, przygotowania i cholera wie czego jeszcze (np. łopat
    i piasku w bagażniku). To jest ta wyższość RWD?
    Bo jest tylko dla tych co "potrafią jeździc"?

    --
    Pozdrawiam Kuba (aka cita)
    www.cita.pl