eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodySilnik z przodu, RWD, lekki tyl - i koszmar na sliskiej drodzeRe: Silnik z przodu, RWD, lekki tyl - i koszmar na sliskiej drodze
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: Artur Maśląg <f...@p...com>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Silnik z przodu, RWD, lekki tyl - i koszmar na sliskiej drodze
    Date: Fri, 10 Dec 2010 21:20:28 +0100
    Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
    Lines: 17
    Message-ID: <idu22t$ab4$1@inews.gazeta.pl>
    References: <idqfu4$c2c$1@inews.gazeta.pl> <idrru5$mt2$1@inews.gazeta.pl>
    <op.vnhkwdgda6rut4@koder>
    <s...@k...sail-ho.pl>
    <op.vnhpw6eta6rut4@koder> <idss46$lpp$1@inews.gazeta.pl>
    <4d01f96b$0$27034$65785112@news.neostrada.pl>
    <idsve0$4nt$1@inews.gazeta.pl>
    <4d02290f$0$20988$65785112@news.neostrada.pl>
    <idtasa$gov$1@inews.gazeta.pl> <op.vnh4yho5a6rut4@koder>
    <idtev6$15g$1@inews.gazeta.pl> <op.vnibkapda6rut4@balthazar>
    <idtnhl$ii$1@inews.gazeta.pl> <op.vnigzprwa6rut4@balthazar>
    <s...@k...sail-ho.pl>
    NNTP-Posting-Host: cyberdyne-t3.futrzak.net
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1292012445 10596 82.210.140.98 (10 Dec 2010 20:20:45 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Fri, 10 Dec 2010 20:20:45 +0000 (UTC)
    X-User: futrzak1966
    In-Reply-To: <s...@k...sail-ho.pl>
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.9.2.12) Gecko/20101027
    Thunderbird/3.1.6
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2333807
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2010-12-10 20:26, Krzysiek Kielczewski pisze:
    > On 2010-12-10, Mariusz Chwalba<m...@c...net> wrote:
    >
    >> 2) Zbytnie przyśpieszenie/hamowanie kół napędzanych. Tutaj:
    >> 2a) W FWD: w poślizgu maszkoła skrętne+napędzane. Jedziesz więc w pole
    >> bez najmniejszej możliwości kontroli.
    >> 2b) W RWD: w poślizgu masz koła napędowe, skrętne mają przyczepność.
    >> Tzw "dupa" jedzie więc gdzie chce, ale masz cały czas kontrolę nad
    >> ogólnym kierunkiem ruchu auta.
    >
    > W FWD odpuszczasz gaz i zaczyna skręcać. Jak bardziej przesadzisz to na
    > chwilę odkręcasz kierownicę.

    Niestety nie jest tak różowo jak to opisujesz.

    --
    Jutro to dziś - tyle że jutro.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: