eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodySilnik z przodu, RWD, lekki tyl - i koszmar na sliskiej drodze › Re: Silnik z przodu, RWD, lekki tyl - i koszmar na sliskiej drodze
  • Data: 2010-12-10 18:20:45
    Temat: Re: Silnik z przodu, RWD, lekki tyl - i koszmar na sliskiej drodze
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Mariusz Chwalba" <m...@c...net> napisał w wiadomości
    news:op.vnibkapda6rut4@balthazar...

    > Manipulujesz zadając pytanie odbiegające od sytuacji o której dyskutujemy.
    > FWD nie jest "w ogóle prostsze", jest "prościej wystartować, a jak
    > wpadniesz
    > w poważny poślizg to się zabijesz".

    bzdura.

    Wytłumacz mi prosze, ale konkretnie - dlaczego wpadnięcie w poślizg w
    samochodzie FWD ma sie mniejsze szanse niż wpadniecie w poślizg w
    samochodzie RWD oraz dlaczego uważasz, ze w ogole łatwiej wpaść w poślizg w
    FWD niż RWD

    ps. to Ty manipulujesz faktami wyciągając "na góre" kilka drobnych cech RWD
    i mianujesz je do rangi super hiper cechy. FWD ma zdecydowanie więcej zalet
    dla przeciętnego użytkownika samochodu, ktory traktuje go jako urządzenie do
    sprawnego przemieszczania sie.
    Nie rozmawiamy o jeździe ekstremalnej, nie rozmawiamy o rajdach, wyścigach,
    o super specjalnych kierowcach. Rozmawiamy o przeciętnym Kowalskim, ktorego
    nazwałem w swojej wypowiedzi Blondynką, bo dlaczego nie, ale oczywiście
    szanowny grupowcz musiał sie przyjebać do określenia.
    Wytłumacz mi prosze dlaczego przeciętnemu kierownikowi ma sie lepiej i
    bezpieczniej jeździć z RWD?
    Na czym wg Ciebie polega przewaga prowadzenia RWD i co daje taką mega
    pewność w prowadzeniu RWD na sliskim i dlaczego tym sie trudniej zabić niż
    FWD?

    > E-mail, to takie narzędzie które, rozumiesz, służy do kontaktu z jedną
    > osobą, zamiast grupą. Taką, wiesz, dyskusyjną.

    siur, ale odpowiadasz na konkretne posty w konkretnych gałęziach dyskusji i
    zadajesz konkretne pytanie - no nie?
    Jasne, nie zabronie Ci odpowiedziec, ale generalnie ciekawi mnie bardziej
    zdanie osoby, ktorej zadanie pytanie, niż Twoje (w tym akukrat konkretnym
    poście)

    > Oprócz tego, czuję się zobowiązany pogratulować zbliżenia się do
    > quoty impertynencji wykluczającej możliwość rozsądnej dyskusji.
    >
    > Parafrazując popularne na grupie zawołanie bojowe: IMPERTYNENT PLONK
    > WARNING

    LOL.
    Kolego - taaaak sie boje, uuughhha - donrze, ze mnie ostrzegłeś :D

    --
    Pozdrawiam Kuba (aka cita)
    www.cita.pl