eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodySilnik z przodu, RWD, lekki tyl - i koszmar na sliskiej drodze › Re: Silnik z przodu, RWD, lekki tyl - i koszmar na sliskiej drodze
  • Data: 2010-12-10 20:23:18
    Temat: Re: Silnik z przodu, RWD, lekki tyl - i koszmar na sliskiej drodze
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2010-12-10 19:53, Mariusz Chwalba pisze:
    > Dnia 10-12-2010 o 19:36:43 Artur Maśląg <f...@p...com> napisał(a):
    >
    > [...]
    >
    > Zanika, niestety.

    Wręcz przeciwnie - raczej rośnie ilość trolli najgorszego gatunku.

    > [...]
    >
    > Rozwiń, proszę. Albo uściślij.
    >
    > Bo owszem, jeśli auto już wyjedzie ci dupą 90* w stosunku do kierunku
    > jazdy to ujęcie gazu niewiele pomoże.

    90 stopni? To już byś widział swój tył. Przy 30 możesz już pogorszyć
    sytuację zdjęciem nogi z gazu.

    > Jednak do doprowadzenia do takiego
    > poślizgu to trzeba świadomego działania/melepety za kółkiem.

    Więc jednak brak Ci tego doświadczenia.

    > W typowej sytuacji "czuję że coś mi ucieka" zdjęcie nogi z gazu w 99%
    > przypadków natychmiast stabilizuje tor jazdy.

    A co to jest typowa sytuacja? Nieoczekiwany lód na drodze? Zdjęcie nogi
    z gazy ustabilizuje tor jazdy?

    > No, chyba, że ktoś ma 5s czasu reakcji. Ale po wódce to lepiej nie
    > siadać wcale za kółko.

    Znaczy brak argumentów w postaci mistrza za kierownicą.

    PS - też tak kiedyś myślałem, ale to było dawno.

    --
    Jutro to dziś - tyle że jutro.