  • Data: 2015-12-30 19:13:41
    Temat: Re: Silnik magnetyczny nareszcie działa ;)
    Od: Lisciasty <l...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu środa, 30 grudnia 2015 14:25:18 UTC+1 użytkownik AlexY napisał:
    > 114 naiwniaków już mają. A ta ściema że nie mogą ujawnić swoich
    > sekretów... jakby nie słyszeli o prawie patentowym.

    Ale zostało tylko 7 dni, a gamoni nie przybywa, więc może nie jest
    z ludźmi aż tak źle ;)
    Zastanawia mnie też stosunkowo niska kwota, jaką chcą zebrać,
    bo 250 tys. dolców to nie jest jakiś wielki majątek, dla którego
    by się opłacało montować taki wałek. Ale nie znam się na robieniu
    ludzi w bambus, więc pewnie się mylę :P

    L.