-
21. Data: 2013-10-03 07:52:10
Temat: Re: Silnik asynchroniczny 3 fazowy ma?ej b. mocy
Od: Michał Smolnik <m...@g...com>
W dniu 03.10.2013 06:46, PeJot pisze:
> W dniu 2013-10-02 21:49, Jakub Rakus pisze:
>> Bo być może jednak jest jakieś specjalne wymaganie aby
>> zastosować mały silnik na 3 fazy. Czasem to nie sprawność jest
>> najważniejsza.
>
> Jak najmniejszy moment bezwładności, sterowanie z falownika i sporo
> pracy hamulcowej. Pewnie dało by się inaczej, ale taka jest koncepcja
> napędu.
Będzie dużo drożej, ale na podane założenia odpowiedź dzisiejszej
techniki nazywa się: serwonapęd. Radziłbym nie kombinować, szczególnie
jeśli to ma być coś dla przemysłu.
Pozdrawiam,
--
Michał
-
22. Data: 2013-10-03 07:52:18
Temat: Re: Silnik asynchroniczny 3 fazowy ma?ej b. mocy
Od: "ACMM-033" <v...@i...pl>
Użytkownik "PeJot" <P...@m...pl> napisał w wiadomości
news:l2isp0$bbt$1@news.mm.pl...
> Jak najmniejszy moment bezwładności, sterowanie z falownika i sporo pracy
> hamulcowej. Pewnie dało by się inaczej, ale taka jest koncepcja napędu.
Tak dla ciekawości, bo na szybko, wychodzę właśnie - hamowanie z odzyskiem,
czy "już trudno, niech się grzeje i komary smaży"? :)
--
ACMM-033-PC-GCI-Warszawa.
Spamerstwu i "pytaczom" wstęp do skrzynki email surowo zabroniony!
To, że adres ten jest publiczny i nieodspamiony, nie oznacza, że wolno
wam tu załatwiać się, do tego jest klop, tylko go z szafą nie pomylcie!
-
23. Data: 2013-10-03 08:35:03
Temat: Re: Silnik asynchroniczny 3 fazowy ma?ej b. mocy
Od: PeJot <P...@m...pl>
W dniu 2013-10-03 07:52, ACMM-033 pisze:
> Tak dla ciekawości, bo na szybko, wychodzę właśnie - hamowanie z
> odzyskiem, czy "już trudno, niech się grzeje i komary smaży"? :)
Niech się grzeje.
--
P. Jankisz
O rowerach: http://coogee.republika.pl/pj/pj.html
"Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest
tylu idiotów" Stanisław Lem
-
24. Data: 2013-10-03 09:07:24
Temat: Re: Silnik asynchroniczny 3 fazowy ma?ej b. mocy
Od: AlexY <a...@i...pl>
Użytkownik PeJot napisał:
> W dniu 2013-10-02 21:49, Jakub Rakus pisze:
>> Bo być może jednak jest jakieś specjalne wymaganie aby
>> zastosować mały silnik na 3 fazy. Czasem to nie sprawność jest
>> najważniejsza.
>
> Jak najmniejszy moment bezwładności, sterowanie z falownika i sporo
> pracy hamulcowej. Pewnie dało by się inaczej, ale taka jest koncepcja
> napędu.
Elektryczny rower? W tej dziedzinie rządzą silniki BLDC.
--
AlexY
http://faq.enter.net.pl/simple-polish.html
http://www.pg.gda.pl/~agatek/netq.html
-
25. Data: 2013-10-03 19:44:04
Temat: Re: Silnik asynchroniczny 3 fazowy małej b. mocy
Od: "Irek N." <j...@t...tajny.jest>
PeJot pisze:
> W dniu 2013-10-02 17:07, J.F pisze:
>>
>> A co ci przeszkadza ? Moc bierna ?
>
> Moment bezwładności.
>
>
O, no to się ciekawy temat szykuje.
Jakiś falowniczek wcześniej? Nie kupuj Schneidera jeśli ma szybko reagować.
Miłego.
Irek.N.
-
26. Data: 2013-10-03 19:44:34
Temat: Re: Silnik asynchroniczny 3 fazowy małej b. mocy
Od: "Irek N." <j...@t...tajny.jest>
Nie kupuj Schneidera jeśli ma szybko reagować.
Powinienem napisać taniego schneidera...
Irek.N.
-
27. Data: 2013-10-03 21:41:10
Temat: Re: Silnik asynchroniczny 3 fazowy ma?ej b. mocy
Od: "Jeffrey" <s...@w...onet.pl>
PeJot wrote:
> W dniu 2013-10-03 07:52, ACMM-033 pisze:
>
>> Tak dla ciekawości, bo na szybko, wychodzę właśnie - hamowanie z
>> odzyskiem, czy "już trudno, niech się grzeje i komary smaży"? :)
>
> Niech się grzeje.
Jeżeli ma chodzić na falowniku to podepnij jednostkę hamującą ( raptem
jakaś grzałka z radiatorem) i będzie się zatrzymywał w miejscu
wtedy nie musisz się męczyć szukaniem mikrusa
jeffrey