  • 21. Data: 2013-10-03 07:52:10
    Temat: Re: Silnik asynchroniczny 3 fazowy ma?ej b. mocy
    Od: Michał Smolnik <m...@g...com>

    W dniu 03.10.2013 06:46, PeJot pisze:

    > Jak najmniejszy moment bezwładności, sterowanie z falownika i sporo
    > pracy hamulcowej. Pewnie dało by się inaczej, ale taka jest koncepcja
    > napędu.

    Będzie dużo drożej, ale na podane założenia odpowiedź dzisiejszej
    techniki nazywa się: serwonapęd. Radziłbym nie kombinować, szczególnie
    jeśli to ma być coś dla przemysłu.

    Pozdrawiam,
    --
    Michał

  • 22. Data: 2013-10-03 07:52:18
    Od: "ACMM-033" <v...@i...pl>

    Użytkownik "PeJot" <P...@m...pl> napisał w wiadomości
    > Jak najmniejszy moment bezwładności, sterowanie z falownika i sporo pracy
    > hamulcowej. Pewnie dało by się inaczej, ale taka jest koncepcja napędu.

    Tak dla ciekawości, bo na szybko, wychodzę właśnie - hamowanie z odzyskiem,
    czy "już trudno, niech się grzeje i komary smaży"? :)

    --
    ACMM-033-PC-GCI-Warszawa.

  • 23. Data: 2013-10-03 08:35:03
    Od: PeJot <P...@m...pl>

    W dniu 2013-10-03 07:52, ACMM-033 pisze:

    > Tak dla ciekawości, bo na szybko, wychodzę właśnie - hamowanie z
    > odzyskiem, czy "już trudno, niech się grzeje i komary smaży"? :)

    Niech się grzeje.

    --
    P. Jankisz
    tylu idiotów" Stanisław Lem

  • 24. Data: 2013-10-03 09:07:24
    Od: AlexY <a...@i...pl>

    Użytkownik PeJot napisał:

    > Jak najmniejszy moment bezwładności, sterowanie z falownika i sporo
    > pracy hamulcowej. Pewnie dało by się inaczej, ale taka jest koncepcja
    > napędu.

    Elektryczny rower? W tej dziedzinie rządzą silniki BLDC.

    --
    AlexY
    http://www.pg.gda.pl/~agatek/netq.html

  • 25. Data: 2013-10-03 19:44:04
    Temat: Re: Silnik asynchroniczny 3 fazowy małej b. mocy
    Od: "Irek N." <j...@t...tajny.jest>

    PeJot pisze:

    > Moment bezwładności.

    O, no to się ciekawy temat szykuje.
    Jakiś falowniczek wcześniej? Nie kupuj Schneidera jeśli ma szybko reagować.

    Miłego.
    Irek.N.

  • 26. Data: 2013-10-03 19:44:34
    Od: "Irek N." <j...@t...tajny.jest>

    Nie kupuj Schneidera jeśli ma szybko reagować.

    Powinienem napisać taniego schneidera...

    Irek.N.

  • 27. Data: 2013-10-03 21:41:10
    Od: "Jeffrey" <s...@w...onet.pl>

    PeJot wrote:

    > Niech się grzeje.

    Jeżeli ma chodzić na falowniku to podepnij jednostkę hamującą ( raptem
    jakaś grzałka z radiatorem) i będzie się zatrzymywał w miejscu
    wtedy nie musisz się męczyć szukaniem mikrusa

    jeffrey