-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
From: omega_fan <o...@n...com>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Silnik 2.0 Diesel VAG
Date: Mon, 02 Apr 2012 07:49:17 +0200
Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
Lines: 29
Message-ID: <jlbekt$n31$1@inews.gazeta.pl>
References: <jl6nas$3t$1@inews.gazeta.pl> <jl6q0t$s97$1@inews.gazeta.pl>
<jl6ufg$4sl$1@inews.gazeta.pl>
NNTP-Posting-Host: 91.230.58.65
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: inews.gazeta.pl 1333345757 23649 91.230.58.65 (2 Apr 2012 05:49:17 GMT)
X-Complaints-To: u...@a...pl
NNTP-Posting-Date: Mon, 2 Apr 2012 05:49:17 +0000 (UTC)
X-User: krzyspvfr
In-Reply-To: <jl6ufg$4sl$1@inews.gazeta.pl>
User-Agent: Mozilla/5.0 (X11; U; Linux i686; en-US; rv:1.9.2.28) Gecko/20120313
Lightning/1.0b2 Thunderbird/3.1.20
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2442313
[ ukryj nagłówki ]> ale tylko wiosną, ja kupowałem jesienią i mówili że mniej awaryjne to te
> 140KM.
> Mój jest z 2007r, przejechane 237000km, na razie głowica nie pękła...
Ktoś kiedyś podesłał taką fajną listę:
2.0 TDI 8V bez wałków wyrównoważających (np. BMM, BGW) -
zero problemów mechanicznych w układzie korobowo - tłokowym,
czasem (bardzo sporadycznie) pękające głowice na mostku pomiędzy
zaworami a końcówką pompowtrysku, wyrabiające się gniazda pompowtrysków,
awaryjne turbiny i problemy wynikające z DPF,
- 2.0 TDI 16V bez wałków wyrównoważajkących z popmpkami Bosch
(np. BSY, BKD, AZV) - pękają głowice do 2007 r,
siadają pompki z końcówką "B", awaryjne rumuńskie turbiny,
kiwające się na boki pompowtryski, drgania na obrotach jałowych,
- 2.0 TDI 8V z wałkami wyrównoważającymi
(np. BKP) - problemy te same co z BMM + awarie napędu pompy oleju,
- 2.0 TDI 16 V z wałkami wyrównoważającymi i pompkami Bosch
(np. BLB, BRE) - problemy te same co z BKD + awarie napędu
pompy oleju i wałków wyrównoważających,
- 2.0 TDI 16 V z wałkami (BKP, BMR, BRD)
lub bez wałków wyrównoważających (BMN) ale z pompkami piezo od Siemensa:
analogiczne problemy jak dla tych z Boschem + problemy z pompkami
(utrata mocy, zapychanie się dysz).
Najnowsze wątki z tej grupy
- 1250 euro za rezygnacje z posiadania samochodu
- poszedł na czerwonym i uderzył w motur
- Tesla to wóz dla mnie
- Re: Prywatny parking? Pierwsze 10 minut bezplatnie
- A co mnie to koooorwa obchodzi?
- Re: Prywatny parking? Pierwsze 10 minut bezplatnie
- SAMOCHODY ELEKTRYCZNE: EKOLOGICZNA HIPOKRYZJA CZY EKONOMICZNA GŁUPOTA? | GOSPODARCZE ZERO #21
- Baterie litowe, takie bezpieczne :(
- ładny dzień na cabrio
- chcę od życia czegoś więcej
- zajebał w mur
- Skandal, Emil Rau parkuje pod hipermarketem bez biletu
- o mały włos
- Szuru na uniwersytecie jagielońskim
- skup katalizatorów
Najnowsze wątki
- 2024-06-29 eSIM, praktyczne doświadczenia z różnymi operatorami?
- 2024-06-30 1250 euro za rezygnacje z posiadania samochodu
- 2024-06-29 poszedł na czerwonym i uderzył w motur
- 2024-06-29 Tesla to wóz dla mnie
- 2024-06-30 Podstawa bezpiecznikowa jako rozłącznik DC
- 2024-06-29 Napięcie akumulatora wyłączające UPS / jakie nowe akumulatory do UPS?
- 2024-06-30 Basen i chłodzenie w w wentylacji mechanicznej
- 2024-06-29 na chuj mieć dom?
- 2024-06-29 Marki => ERP Implementer <=
- 2024-06-29 Warszawa => SQL Database Developer <=
- 2024-06-29 Poznań => Senior PHP Developer (Symfony) <=
- 2024-06-29 Warszawa => Senior Cloud DevOps Engineer (Azure) <=
- 2024-06-29 Gdańsk => Kierownik Działu Spedycji Międzynarodowej <=
- 2024-06-29 Ulm => IT Network Engineer <=
- 2024-06-29 Warszawa => Full Stack .Net Engineer <=