eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodySilnik 2.0 Diesel VAG › Re: Silnik 2.0 Diesel VAG
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: omega_fan <o...@n...com>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Silnik 2.0 Diesel VAG
    Date: Mon, 02 Apr 2012 07:49:17 +0200
    Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
    Lines: 29
    Message-ID: <jlbekt$n31$1@inews.gazeta.pl>
    References: <jl6nas$3t$1@inews.gazeta.pl> <jl6q0t$s97$1@inews.gazeta.pl>
    <jl6ufg$4sl$1@inews.gazeta.pl>
    NNTP-Posting-Host: 91.230.58.65
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1333345757 23649 91.230.58.65 (2 Apr 2012 05:49:17 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Mon, 2 Apr 2012 05:49:17 +0000 (UTC)
    X-User: krzyspvfr
    In-Reply-To: <jl6ufg$4sl$1@inews.gazeta.pl>
    User-Agent: Mozilla/5.0 (X11; U; Linux i686; en-US; rv:1.9.2.28) Gecko/20120313
    Lightning/1.0b2 Thunderbird/3.1.20
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2442313
    [ ukryj nagłówki ]

    > ale tylko wiosną, ja kupowałem jesienią i mówili że mniej awaryjne to te
    > 140KM.
    > Mój jest z 2007r, przejechane 237000km, na razie głowica nie pękła...


    Ktoś kiedyś podesłał taką fajną listę:

    2.0 TDI 8V bez wałków wyrównoważających (np. BMM, BGW) -
    zero problemów mechanicznych w układzie korobowo - tłokowym,
    czasem (bardzo sporadycznie) pękające głowice na mostku pomiędzy
    zaworami a końcówką pompowtrysku, wyrabiające się gniazda pompowtrysków,
    awaryjne turbiny i problemy wynikające z DPF,

    - 2.0 TDI 16V bez wałków wyrównoważajkących z popmpkami Bosch
    (np. BSY, BKD, AZV) - pękają głowice do 2007 r,
    siadają pompki z końcówką "B", awaryjne rumuńskie turbiny,
    kiwające się na boki pompowtryski, drgania na obrotach jałowych,

    - 2.0 TDI 8V z wałkami wyrównoważającymi
    (np. BKP) - problemy te same co z BMM + awarie napędu pompy oleju,

    - 2.0 TDI 16 V z wałkami wyrównoważającymi i pompkami Bosch
    (np. BLB, BRE) - problemy te same co z BKD + awarie napędu
    pompy oleju i wałków wyrównoważających,

    - 2.0 TDI 16 V z wałkami (BKP, BMR, BRD)
    lub bez wałków wyrównoważających (BMN) ale z pompkami piezo od Siemensa:
    analogiczne problemy jak dla tych z Boschem + problemy z pompkami
    (utrata mocy, zapychanie się dysz).

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: