eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodySilnik 2.0 Diesel VAGRe: Silnik 2.0 Diesel VAG
  • Data: 2012-04-02 07:49:17
    Temat: Re: Silnik 2.0 Diesel VAG
    Od: omega_fan <o...@n...com> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    > ale tylko wiosną, ja kupowałem jesienią i mówili że mniej awaryjne to te
    > 140KM.
    > Mój jest z 2007r, przejechane 237000km, na razie głowica nie pękła...


    Ktoś kiedyś podesłał taką fajną listę:

    2.0 TDI 8V bez wałków wyrównoważających (np. BMM, BGW) -
    zero problemów mechanicznych w układzie korobowo - tłokowym,
    czasem (bardzo sporadycznie) pękające głowice na mostku pomiędzy
    zaworami a końcówką pompowtrysku, wyrabiające się gniazda pompowtrysków,
    awaryjne turbiny i problemy wynikające z DPF,

    - 2.0 TDI 16V bez wałków wyrównoważajkących z popmpkami Bosch
    (np. BSY, BKD, AZV) - pękają głowice do 2007 r,
    siadają pompki z końcówką "B", awaryjne rumuńskie turbiny,
    kiwające się na boki pompowtryski, drgania na obrotach jałowych,

    - 2.0 TDI 8V z wałkami wyrównoważającymi
    (np. BKP) - problemy te same co z BMM + awarie napędu pompy oleju,

    - 2.0 TDI 16 V z wałkami wyrównoważającymi i pompkami Bosch
    (np. BLB, BRE) - problemy te same co z BKD + awarie napędu
    pompy oleju i wałków wyrównoważających,

    - 2.0 TDI 16 V z wałkami (BKP, BMR, BRD)
    lub bez wałków wyrównoważających (BMN) ale z pompkami piezo od Siemensa:
    analogiczne problemy jak dla tych z Boschem + problemy z pompkami
    (utrata mocy, zapychanie się dysz).

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: