-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!newsfeed.fsmpi.
rwth-aachen.de!newsfeed.straub-nv.de!eternal-september.org!feeder.eternal-septe
mber.org!mx02.eternal-september.org!.POSTED!not-for-mail
From: AL <a...@s...tam.pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Silniczek 1,2 TCe 4x2 125 KM?
Date: Mon, 23 Mar 2015 19:06:30 +0100
Organization: A noiseless patient Spider
Lines: 58
Message-ID: <mepklk$qfj$1@dont-email.me>
References: <meonu7$bc1$1@node1.news.atman.pl> <mep1ml$ljf$1@node1.news.atman.pl>
<mepccs$15g$1@node1.news.atman.pl> <mepg1u$5ap$1@dont-email.me>
<mephvj$79o$1@node1.news.atman.pl>
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
Injection-Date: Mon, 23 Mar 2015 18:05:40 +0000 (UTC)
Injection-Info: mx02.eternal-september.org;
posting-host="f027764b04f1ee7174731192d9916b2c";
logging-data="27123";
mail-complaints-to="a...@e...org";
posting-account="U2FsdGVkX1+j/4N6fGnA/J/d/CJFUIue+1Xbk4KQjc8="
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:17.0) Gecko/20130801
Thunderbird/17.0.8
In-Reply-To: <mephvj$79o$1@node1.news.atman.pl>
Cancel-Lock: sha1:Wd05SjMF7UKReR6KEaJRveQmBnw=
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2558251
[ ukryj nagłówki ]On 2015-03-23 18:19, Cavallino wrote:
>
> Użytkownik "AL" <a...@s...tam.pl> napisał w wiadomości grup
> dyskusyjnych:mepg1u$5ap$...@d...me...
>> On 2015-03-23 16:43, Czesław Wiśniak wrote:
>>>> -szybka jazda autostradą oznacza spalanie ponad 10 l/100, ale już
>>>> spokojna jazda z utrzymywanym przez tempomat 130 na ekspresówce
>>>> zamknęła się w 8 l, czyli spalił mniej niż by spalił diesel w
>>>> analogicznych warunkach)
>>>>
>>>> -ogólnie pewnie bym się zdecydował właśnie na tą wersję, gdyby w
>>>> momencie kiedy kupowałem Dustera była dostępna z napędem 4WD
>>>
>>> Załamuje mnie jak czytam ile palą te silniki.
>>
>> ja też, zwłaszcza jak porównuję ten silniczek 1.2l i jego spalanie.
>
> Diesel dla porównania pali 7,5-8 l po mieście, 8l przy 120 km/h przy
> tempomacie, oraz za każde +10 km/h o 1-1,5 l więcej.
>
>>
>> Dla silnika benzynowego 2.4l MIVEC (bez turbiny) 170KM w znacznie
>> ciezszym aucie od Dustera z 4WD mam mniejsze - a na pewno _nie
>> większe_ spalanie (dla warunków opisanych przez piszącego).
>
> Ale może nie w aucie z Cx cegły.
> No chyba że to LandRover Discovery - on ma zbliżony Cx do Dustera.
>
Discovery 3 teraz 4 ma szef - to w ekodrivingu nie schodzi ponizej
10l/100km (2.9 TD V6). Depnięcie pedałem wywołuje słyszalny wir w baku
:) (ta cegła ma sporą powierzchę do pchania przed sobą + masa własna)
>> W dwa lata - srednia nie przekracza 10l/100km (mierzone od tankowania
>> do tankowania - a nie z komputera)
>
co nie znaczy, że i 15-17l/100km też mi się zdarzało (jak ciezka noge
mialem).
Natomiast w lajtowej (czyli bez spięć) jeździe po GOP mieszczę się w
9-10l/100km
>>
>> Silnik sie nie meczy (w miescie zakres 1600-2000obr/min) - po prostu
>> mruczy sobie w jezdzie miejskiej, przyspiesza bez problemu, nie ma
>> zadyszki, spalanie jak w tych nowych downsizowanych 1.2l z turbiną.
>> Po co ta cała pseudo ekologia?
>
> Bo jak nie będziesz gazu używał, to ten 1.2 spali mniej, ten Twój nie.
> A testy spalania robi się właśnie w takich laboratoryjnych warunkach -
> tak więc ten cały downsizing jest tylko i wyłącznie pod testy i dla
> kapeluszników.
>
ale wg sprit monitor - ten 2.4l MIVEC srednia dla sporej probki nie
wychodzi poza 10-11l/100km
(wiec nie jestem jakims wyjatkiem)
Następne wpisy z tego wątku
- 23.03.15 20:52 Pawel O'Pajak
- 23.03.15 21:45 Bartosz 'Seco' Suchecki
- 23.03.15 22:13 Koziołek
- 23.03.15 22:23 Cavallino
- 23.03.15 22:24 Cavallino
- 23.03.15 22:26 Cavallino
- 23.03.15 23:07 AL
- 24.03.15 07:20 Marek
Najnowsze wątki z tej grupy
- Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
- sprężyny przednie ściśnięte
- Kolejny spaliniak się zjarał
- nie chcem ale muszem zapytać
- test dokładności wskazań zużycia paliwa/energii przez komputery pokładowe (ADAC)
- jak to na autostradzie
- Leapmotor T03 Tak powinna wyglądać elektryfikacja
- Tak się sprzedają elektryczne woldzwageny ;-)
- Akumulator do Hyundai
- Rambo 2024. Co z radio-stopem
- Pijani kierowcy
- "Chciałem zamówić kurs tym"
Najnowsze wątki
- 2024-12-12 Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- 2024-12-13 termostat do lodowki
- 2024-12-13 Gdańsk => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-12-13 Warszawa => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-12-13 Poznań => Employer Branding Specialist <=
- 2024-12-13 Kraków => Business Development Manager - Dział Sieci i Bezpieczeńst
- 2024-12-13 Kraków => Business Development Manager - Network and Network Security
- 2024-12-13 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-12-13 Gdańsk => Programista Full Stack .Net <=
- 2024-12-13 Warszawa => Analityk Biznesowo-Systemowy <=
- 2024-12-13 Białystok => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, A
- 2024-12-13 Wrocław => Application Security Engineer <=
- 2024-12-13 Katowice => Head of Virtualization Platform Management and Operating S
- 2024-12-13 Lublin => Programista Delphi <=
- 2024-12-13 Chrzanów => Specjalista ds. public relations <=