-
Data: 2015-03-23 18:19:50
Temat: Re: Silniczek 1,2 TCe 4x2 125 KM?
Od: "Cavallino" <c...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora
[ pokaż wszystkie nagłówki ]
Użytkownik "AL" <a...@s...tam.pl> napisał w wiadomości grup
dyskusyjnych:mepg1u$5ap$...@d...me...
> On 2015-03-23 16:43, Czesław Wiśniak wrote:
>>> -szybka jazda autostradą oznacza spalanie ponad 10 l/100, ale już
>>> spokojna jazda z utrzymywanym przez tempomat 130 na ekspresówce
>>> zamknęła się w 8 l, czyli spalił mniej niż by spalił diesel w
>>> analogicznych warunkach)
>>>
>>> -ogólnie pewnie bym się zdecydował właśnie na tą wersję, gdyby w
>>> momencie kiedy kupowałem Dustera była dostępna z napędem 4WD
>>
>> Załamuje mnie jak czytam ile palą te silniki.
>
> ja też, zwłaszcza jak porównuję ten silniczek 1.2l i jego spalanie.
Diesel dla porównania pali 7,5-8 l po mieście, 8l przy 120 km/h przy
tempomacie, oraz za każde +10 km/h o 1-1,5 l więcej.
>
> Dla silnika benzynowego 2.4l MIVEC (bez turbiny) 170KM w znacznie ciezszym
> aucie od Dustera z 4WD mam mniejsze - a na pewno _nie większe_ spalanie
> (dla warunków opisanych przez piszącego).
Ale może nie w aucie z Cx cegły.
No chyba że to LandRover Discovery - on ma zbliżony Cx do Dustera.
> W dwa lata - srednia nie przekracza 10l/100km (mierzone od tankowania do
> tankowania - a nie z komputera)
>
> Silnik sie nie meczy (w miescie zakres 1600-2000obr/min) - po prostu
> mruczy sobie w jezdzie miejskiej, przyspiesza bez problemu, nie ma
> zadyszki, spalanie jak w tych nowych downsizowanych 1.2l z turbiną.
> Po co ta cała pseudo ekologia?
Bo jak nie będziesz gazu używał, to ten 1.2 spali mniej, ten Twój nie.
A testy spalania robi się właśnie w takich laboratoryjnych warunkach - tak
więc ten cały downsizing jest tylko i wyłącznie pod testy i dla
kapeluszników.
---
Ta wiadomość została sprawdzona na obecność wirusów przez oprogramowanie antywirusowe
Avast.
http://www.avast.com
Następne wpisy z tego wątku
- 23.03.15 19:06 AL
- 23.03.15 20:52 Pawel O'Pajak
- 23.03.15 21:45 Bartosz 'Seco' Suchecki
- 23.03.15 22:13 Koziołek
- 23.03.15 22:23 Cavallino
- 23.03.15 22:24 Cavallino
- 23.03.15 22:26 Cavallino
- 23.03.15 23:07 AL
- 24.03.15 07:20 Marek
Najnowsze wątki z tej grupy
- Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
- sprężyny przednie ściśnięte
- Kolejny spaliniak się zjarał
- nie chcem ale muszem zapytać
- test dokładności wskazań zużycia paliwa/energii przez komputery pokładowe (ADAC)
- jak to na autostradzie
- Leapmotor T03 Tak powinna wyglądać elektryfikacja
- Tak się sprzedają elektryczne woldzwageny ;-)
- Akumulator do Hyundai
- Rambo 2024. Co z radio-stopem
- Pijani kierowcy
- "Chciałem zamówić kurs tym"
Najnowsze wątki
- 2024-12-12 Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- 2024-12-13 termostat do lodowki
- 2024-12-13 Gdańsk => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-12-13 Warszawa => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-12-13 Poznań => Employer Branding Specialist <=
- 2024-12-13 Kraków => Business Development Manager - Dział Sieci i Bezpieczeńst
- 2024-12-13 Kraków => Business Development Manager - Network and Network Security
- 2024-12-13 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-12-13 Gdańsk => Programista Full Stack .Net <=
- 2024-12-13 Warszawa => Analityk Biznesowo-Systemowy <=
- 2024-12-13 Białystok => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, A
- 2024-12-13 Wrocław => Application Security Engineer <=
- 2024-12-13 Katowice => Head of Virtualization Platform Management and Operating S
- 2024-12-13 Lublin => Programista Delphi <=
- 2024-12-13 Chrzanów => Specjalista ds. public relations <=