    Newsgroups: pl.sci.inzynieria
    Date: Fri, 11 Sep 2015 05:41:41 -0700 (PDT)
    <b...@g...com>
    <55f17075$0$27511$65785112@news.neostrada.pl>
    <2...@g...com>
    <55f1b5de$0$4782$65785112@news.neostrada.pl>
    <e...@g...com>
    <17i8x10ird2ta$.h5dn37tixtfz.dlg@40tude.net>
    <8...@g...com>
    <i...@4...net>
    <4...@g...com>
    <55f2bbbb$0$27513$65785112@news.neostrada.pl>
    Subject: Re: Silniczek
    From: Konrad Anikiel <a...@g...com>

    W dniu piątek, 11 września 2015 13:32:12 UTC+2 użytkownik J.F. napisał:
> [...]
    oglegroups.com...

    > A kolko potrafisz namalowac na ekranie, czy tam wyfrezowac na frezarce
    > ?
    > Tzn policzyc wspolrzedne kolejnych punktow.
    > Jakich funkcji do tego potrzebujesz ?

    W ramach zabawy napisałem prostą gierkę, coś w rodzaju atari tenisa w trybie
    tekstowym. Rozdzielczość 40x25, niemniej jednak piłka musiała się wyświetlać w
    pozycjach przez które przechodziła jej trajektoria, zazwyczaj nie przez środek.
    Procesor 6502 nie ma ułamków, więc trzeba było sobie radzić bez. Ale moja piłeczka
    latała tylko po prostych, choć pod różnymi kątami.