eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyRe: Siła wyższości tylnego napędu.
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 59

  • 51. Data: 2010-02-15 00:24:43
    Temat: Re: Siła wyższo?ci tylnego napędu.
    Od: Tomek Kańka <t...@t...eu.org>

    Robert Rędziak <r...@g...wkurw.org> napisał(a)
    > On Sun, 14 Feb 2010 22:21:19 +0000 (UTC), Tomek Kańka
    ><t...@t...eu.org> wrote:
    >
    >> Ale z Wikipedii wynika, że te 10s różnicy zrobili na wyścigowych oponach
    >> (Toyo R888). To też są jabłka i pomarańcze.
    >
    > 1. R888 są oponami drogowymi -- semislickami, ale mają pełne
    > dopuszczenie do ruchu,
    > 2. R888 są dla R26R oponami seryjnymi.


    Nie wiedziałem :(. Ale to nie są "normalne" opony, ile kilomterów
    wytrzymają?

    A założenie takich opon do RS-a pewnie parę sekund by odjęło. Ale nie
    potrafie oszacować ile.

    PS. Ja nie chcę dyskutować o wyższości jednego samochodu nad drugim, ja
    nawet nie wiem jak taka Meganka wygląda :)

    --
    Tomek


  • 52. Data: 2010-02-15 00:25:30
    Temat: Re: Siła wyższo?ci tylnego napędu.
    Od: Robert Rędziak <r...@g...wkurw.org>

    On Sun, 14 Feb 2010 23:24:43 +0000 (UTC), Tomek Kańka
    <t...@t...eu.org> wrote:

    > Nie wiedziałem :(. Ale to nie są "normalne" opony,

    Są tak samo normalne, jak Michelin Pilot Sport Cup czy Potenza
    RE070. Mają DOT czy inne E i wolno na nich jeździć po ulicy.

    > ile kilomterów
    > wytrzymają?

    A jakie to ma znaczenie? Myślisz, że te ContiSportContact 3,
    które Continental ponoć zrobił specjalnie dla RS-a, są mistrzami
    długich dystansów? Opona UHP nie jest od tego, żeby trzaskać na
    niej dziesiątki tysięcy kilometrów.

    > A założenie takich opon do RS-a pewnie parę sekund by odjęło. Ale nie
    > potrafie oszacować ile.

    Ależ nikt nie zabronił Fordowi zbudować RS-a w takiej
    specyfikacji. Albo jakieś edycji specjalnej (jaką jest R26R dla
    R26).

    > PS. Ja nie chcę dyskutować o wyższości jednego samochodu nad drugim, ja
    > nawet nie wiem jak taka Meganka wygląda :)

    Jak Megane II 3d, tylko zamiast tylnej kanapy ma jakieś rury CO.

    r.
    --
    ____________________________________________________
    _____________
    robert rędziak e36/5 323ti mailto:giekao-at-gmail-dot-com

    I hope they don't fart at Greenpeace. That's bad for Gaia.


  • 53. Data: 2010-02-15 01:20:26
    Temat: Re: Siła wyższo?ci tylnego napędu.
    Od: Tomek Kańka <t...@t...eu.org>

    Robert Rędziak <r...@g...wkurw.org> napisał(a)
    > On Sun, 14 Feb 2010 23:24:43 +0000 (UTC), Tomek Kańka
    ><t...@t...eu.org> wrote:
    >
    >
    >> A założenie takich opon do RS-a pewnie parę sekund by odjęło. Ale nie
    >> potrafie oszacować ile.
    >
    > Ależ nikt nie zabronił Fordowi zbudować RS-a w takiej
    > specyfikacji. Albo jakieś edycji specjalnej (jaką jest R26R dla
    > R26).
    >

    RS to jest hot-hatch, którym można jeździć do pracy, czy na wakacje i
    standardowo ma pewnie jakieś w miarę normalne opony (chyba Micheliny
    Pilot). Założenie mu R888 pewnie zmniejszyłoby 10 sekundową różnicę
    tylko nie wiem o ile. I nie trzeba do tego budować jakiejś edycji
    specjalnej, można to zrobić samemu :).

    Ale ja już kończę w tym wątku, bo moja wiedza o wpływie opon na czas
    okrążenia pochodzi bardzej z GranTurismo na Playstation, niż z życia :)

    --
    pozdrawiam
    Tomek


  • 54. Data: 2010-02-15 10:58:13
    Temat: Re: Siła wyższo?ci tylnego napędu.
    Od: Yans van Horn <y...@n...spam>

    Robert Rędziak wrote:
    > On Sun, 14 Feb 2010 23:54:33 +0100, Yans van Horn <y...@n...spam>
    > wrote:
    >
    >> To fakt :-) Ale fryz ma niezbyt.
    >
    > Z własnego doświadczenia wiem, że pod kaskiem najlepiej sprawdza
    > się zapałka.

    Albo łysa pała :-)

    >> No i musi iść na drogą wizytę do
    >> laryngologa oraz kręgarza ;-)
    >
    > No bo wiesz. M3 CSL -- mięciutkie jak kaczuszka... :)

    W porównaniu z radicalem może się takie okazać :-)


    --
    pozdrawiam,
    Marcin 'Yans' Bazarnik


  • 55. Data: 2010-02-15 16:54:21
    Temat: Re: Siła wyższo?ci tylnego napędu.
    Od: Robert Rędziak <r...@g...wkurw.org>

    On Mon, 15 Feb 2010 00:20:26 +0000 (UTC), Tomek Kańka
    <t...@t...eu.org> wrote:

    > RS to jest hot-hatch, którym można jeździć do pracy, czy na wakacje i
    > standardowo ma pewnie jakieś w miarę normalne opony (chyba Micheliny
    > Pilot). Założenie mu R888 pewnie zmniejszyłoby 10 sekundową różnicę
    > tylko nie wiem o ile. I nie trzeba do tego budować jakiejś edycji
    > specjalnej, można to zrobić samemu :).

    Ino że to było porównanie aut seryjnych, w specyfikacji
    fabrycznej. R26R mogłeś sobie wybrać z Toyo, a RS-a nie. Bo
    zrobić ,,samemu'' to można takiego potwora, jak przytaczane
    tutaj M3 E46 z kompresorem.

    r.
    --
    ____________________________________________________
    _____________
    robert rędziak e36/5 323ti mailto:giekao-at-gmail-dot-com

    I hope they don't fart at Greenpeace. That's bad for Gaia.


  • 56. Data: 2010-02-15 21:08:23
    Temat: Re: Siła wyższo?ci tylnego napędu.
    Od: Tomek Kańka <t...@t...eu.org>


    Miałem się już nie odzywać, ale co tam. Ten wątek jest w 90% bez sensu,
    to mogę jeszcze coś dopisać :)-.

    Robert Rędziak <r...@g...wkurw.org> napisał(a)
    > On Mon, 15 Feb 2010 00:20:26 +0000 (UTC), Tomek Kańka
    ><t...@t...eu.org> wrote:
    >
    >> RS to jest hot-hatch, którym można jeździć do pracy, czy na wakacje i
    >> standardowo ma pewnie jakieś w miarę normalne opony (chyba Micheliny
    >> Pilot). Założenie mu R888 pewnie zmniejszyłoby 10 sekundową różnicę
    >> tylko nie wiem o ile. I nie trzeba do tego budować jakiejś edycji
    >> specjalnej, można to zrobić samemu :).
    >
    > Ino że to było porównanie aut seryjnych, w specyfikacji
    > fabrycznej. R26R mogłeś sobie wybrać z Toyo, a RS-a nie.

    Ja bym w ogóle nie mógł nic wybrać, bo do Megana nie zmieści mi się
    rodzina, a RS-a AFAIRC było bardzo trudno kupić, a w dodatku pewnie
    kosztował więcej niż mółbym wydać :)


    > Bo zrobić ,,samemu'' to można takiego potwora, jak przytaczane
    > tutaj M3 E46 z kompresorem.
    >

    Znaj proporcjum Mocium Panie.

    Włożenie turbo, swap silnika itp. to nie to samo co zmiana kół przed
    wjazdem na tor.

    Naprawdę EOT, bo chodziło mi tylko o to ile sekund zyskałby RS na
    lepszych oponach.

    --
    Tomek


  • 57. Data: 2010-02-15 21:10:12
    Temat: Re: Siła wyższo?ci tylnego napędu.
    Od: Robert Rędziak <r...@g...wkurw.org>

    On Mon, 15 Feb 2010 20:08:23 +0000 (UTC), Tomek Kańka
    <t...@t...eu.org> wrote:

    > Miałem się już nie odzywać, ale co tam. Ten wątek jest w 90% bez sensu,
    > to mogę jeszcze coś dopisać :)-.

    Dlaczego tylko w 90%? ;)

    > Ja bym w ogóle nie mógł nic wybrać, bo do Megana nie zmieści mi się
    > rodzina, a RS-a AFAIRC było bardzo trudno kupić,

    Spróbuj zamówić, nie wiem, czy przydział na 2010 już został
    wyprzedany :)

    > a w dodatku pewnie
    > kosztował więcej niż mółbym wydać :)

    Nie był specjalnie drogi, jak na takie auto: 125k.

    > Naprawdę EOT, bo chodziło mi tylko o to ile sekund zyskałby RS na
    > lepszych oponach.

    Tego prawdopodobnie nie wie nikt, ale ponoć ma wyjść jakaś
    edycja specjalna, może w opcji będzie semi-slick.

    r.
    --
    ____________________________________________________
    _____________
    robert rędziak e36/5 323ti mailto:giekao-at-gmail-dot-com

    I hope they don't fart at Greenpeace. That's bad for Gaia.


  • 58. Data: 2010-02-16 00:10:40
    Temat: Re: Siła wyższo?ci tylnego napędu.
    Od: Tomek Kańka <t...@t...eu.org>

    Robert Rędziak <r...@g...wkurw.org> napisał(a)
    > On Mon, 15 Feb 2010 20:08:23 +0000 (UTC), Tomek Kańka
    ><t...@t...eu.org> wrote:
    >
    >> Miałem się już nie odzywać, ale co tam. Ten wątek jest w 90% bez sensu,
    >> to mogę jeszcze coś dopisać :)-.
    >
    > Dlaczego tylko w 90%? ;)
    >

    Bo się tu udzielam ;))


    >
    >> a w dodatku pewnie
    >> kosztował więcej niż mółbym wydać :)
    >
    > Nie był specjalnie drogi, jak na takie auto: 125k.
    >

    Ja kupiłem rok temu CTR-a za 88k, to jednak spora różnica. Nie mówiąc
    już o tym, że miałem górne ograniczenie 100k i RS-a nie było.

    >> Naprawdę EOT, bo chodziło mi tylko o to ile sekund zyskałby RS na
    >> lepszych oponach.
    >
    > Tego prawdopodobnie nie wie nikt, ale ponoć ma wyjść jakaś
    > edycja specjalna, może w opcji będzie semi-slick.
    >

    Miałem nadzieję na jakąś analogię, jakiś inny samochód na takich oponach
    tyle, a na semi-wyścigowych tyle.

    --
    Tomek



  • 59. Data: 2010-02-16 08:23:17
    Temat: Re: Siła wyższo?ci tylnego napędu.
    Od: Robert Rędziak <r...@g...wkurw.org>

    On Mon, 15 Feb 2010 23:10:40 +0000 (UTC), Tomek Kańka
    <t...@t...eu.org> wrote:

    > Miałem nadzieję na jakąś analogię, jakiś inny samochód na takich oponach
    > tyle, a na semi-wyścigowych tyle.

    Analogii można by szukać w czasach z polskiego timeattacku, ale
    strona leży i czasów nie ma. Tylko że tam raczej: R888->slick.
    Niestety fastestlap.com przechowuje tylko czasy aut seryjnych, a
    na szukanie innych nie mam zdrowia.

    r.
    --
    ____________________________________________________
    _____________
    robert rędziak e36/5 323ti mailto:giekao-at-gmail-dot-com

    I hope they don't fart at Greenpeace. That's bad for Gaia.

strony : 1 ... 5 . [ 6 ]


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: