eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyRe: Siła wyższości tylnego napędu.Re: Siła wyższo?ci tylnego napędu.
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.glorb.com!n
    ews2.glorb.com!nx01.iad01.newshosting.com!newshosting.com!newsfeed.neostrada.pl
    !unt-exc-02.news.neostrada.pl!atlantis.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl!not-
    for-mail
    From: Tomek Kańka <t...@t...eu.org>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Siła wyższo?ci tylnego napędu.
    Date: Mon, 15 Feb 2010 20:08:23 +0000 (UTC)
    Organization: TP - http://www.tp.pl/
    Lines: 37
    Message-ID: <s...@t...dom.local>
    References: <hl1m5q$1n7$1@news.task.gda.pl> <hl3ga1$vho$23@news.task.gda.pl>
    <hl3h0m$e6m$1@news.onet.pl> <hl6our$o9h$1@nemesis.news.neostrada.pl>
    <m...@4...com>
    <hl7fib$59q$1@nemesis.news.neostrada.pl> <hl8akd$jpg$1@inews.gazeta.pl>
    <hl9d9q$1gl$2@nemesis.news.neostrada.pl>
    <s...@d...wkurw.org>
    <hl9gbn$37f$1@nemesis.news.neostrada.pl> <hl9gje$4dk$1@inews.gazeta.pl>
    <hl9h3t$le4$2@atlantis.news.neostrada.pl>
    <s...@d...wkurw.org>
    <hl9i5q$nvt$1@atlantis.news.neostrada.pl>
    <s...@d...wkurw.org> <hl9puf$esm$1@inews.gazeta.pl>
    <s...@d...wkurw.org>
    <s...@t...dom.local>
    <s...@d...wkurw.org>
    <s...@t...dom.local>
    <s...@d...wkurw.org>
    <s...@t...dom.local>
    <s...@d...wkurw.org>
    NNTP-Posting-Host: awa136.neoplus.adsl.tpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=utf-8
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: atlantis.news.neostrada.pl 1266264503 7933 83.27.60.136 (15 Feb 2010
    20:08:23 GMT)
    X-Complaints-To: u...@n...neostrada.pl
    NNTP-Posting-Date: Mon, 15 Feb 2010 20:08:23 +0000 (UTC)
    User-Agent: slrn/0.9.9 (Linux)
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2255764
    [ ukryj nagłówki ]


    Miałem się już nie odzywać, ale co tam. Ten wątek jest w 90% bez sensu,
    to mogę jeszcze coś dopisać :)-.

    Robert Rędziak <r...@g...wkurw.org> napisał(a)
    > On Mon, 15 Feb 2010 00:20:26 +0000 (UTC), Tomek Kańka
    ><t...@t...eu.org> wrote:
    >
    >> RS to jest hot-hatch, którym można jeździć do pracy, czy na wakacje i
    >> standardowo ma pewnie jakieś w miarę normalne opony (chyba Micheliny
    >> Pilot). Założenie mu R888 pewnie zmniejszyłoby 10 sekundową różnicę
    >> tylko nie wiem o ile. I nie trzeba do tego budować jakiejś edycji
    >> specjalnej, można to zrobić samemu :).
    >
    > Ino że to było porównanie aut seryjnych, w specyfikacji
    > fabrycznej. R26R mogłeś sobie wybrać z Toyo, a RS-a nie.

    Ja bym w ogóle nie mógł nic wybrać, bo do Megana nie zmieści mi się
    rodzina, a RS-a AFAIRC było bardzo trudno kupić, a w dodatku pewnie
    kosztował więcej niż mółbym wydać :)


    > Bo zrobić ,,samemu'' to można takiego potwora, jak przytaczane
    > tutaj M3 E46 z kompresorem.
    >

    Znaj proporcjum Mocium Panie.

    Włożenie turbo, swap silnika itp. to nie to samo co zmiana kół przed
    wjazdem na tor.

    Naprawdę EOT, bo chodziło mi tylko o to ile sekund zyskałby RS na
    lepszych oponach.

    --
    Tomek

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: