  • 11. Data: 2012-05-24 13:01:42
    Temat: Re: Sikacz sika...
    Od: Piotr Klimek <usenet@USUN_TOklimek.net.pl>

    Dnia (Thu, 24 May 2012 12:57:14 +0200) ktos podajacy sie za AZ
    wyklawiaturowal co nastepuje:

    > Nikt tego nigdzie nie powiedział ale w kraju gdzie buduje się stadiony
    > za gruuuube pieniądze a jest jeden tor i parę kartingowych to jest to
    > niezła alternatywa do bezpiecznej jazdy, bezpiecznej porównując to z
    > ulicą gdzie możesz nadziać się na krawężnik, latarnię, barierkę a
    > karetka nie pojawi się w 2 minuty.

    Zgadza się, jest bezpieczniej niż na ulicy i mniej bezpiecznie niż na
    torze wyścigowym. Dlatego też cena jest o połowę niższa niż w poznaniu :)

    Piotr Klimek
    Suzuki SV1000S K3, Yamaha DT125R
    http://bikepics.com/members/piko/

  • 12. Data: 2012-05-24 13:09:37
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 05/24/2012 01:01 PM, Piotr Klimek wrote:

    > Zgadza się, jest bezpieczniej niż na ulicy i mniej bezpiecznie niż na
    > torze wyścigowym. Dlatego też cena jest o połowę niższa niż w poznaniu :)

    Mnie bardziej chodzi o jechanie po takich imprezach i oczekiwania od
    lotniska warunków jak na torze zbudowanym dokładnie w tym celu. Ja tam
    czułem się bezpiecznie i mogłem skupić się na jeździe a nie myślach o
    wpadaniu pod autobus/tramwaj/rozsmarowywaniu się na latarni.

    Jedynym i największym niebezpieczeństwem na takich imprezach,
    niezależnie czy to lotnisko, tor kartingowy czy tor z prawdziwego
    zdarzenia się małolaty z małymi fiutkami i aspiracjami na drugiego
    Valentino jeżdżący tak jakby jechali po mistrzostwo świata.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 13. Data: 2012-05-24 13:11:59
    Od: duddits <p...@N...gomoto.tv>

    On 24.05.2012 12:57, AZ wrote:
> [...]
    > niezła alternatywa do bezpiecznej jazdy, bezpiecznej porównując to z
    > ulicą gdzie możesz nadziać się na krawężnik, latarnię, barierkę a

    To samo jest w tym artykule w sumie. Autorowi (przynajmniej ja tak to
    zrozumiałem) bardziej chodziło o organizowanie tam wyścigów.

    --
    [GoMoto.TV]
    naszym motorem jest pasja

  • 14. Data: 2012-05-24 13:19:53
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 05/24/2012 01:11 PM, duddits wrote:

    > To samo jest w tym artykule w sumie. Autorowi (przynajmniej ja tak to
    > zrozumiałem) bardziej chodziło o organizowanie tam wyścigów.

    Kurde, przecież to nie jest wyścig w stylu MotoGP, przynajmniej 2 lata
    temu nie był bo jechałem w paru "biegach kontrolnych". Kto chciał ten
    jechał, dodatkowo był wymóg czasu maksymalnie 10 sekund gorszego od
    najszybszego.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 15. Data: 2012-05-24 13:31:16
    Od: Kefir <a...@g...com>

    Elou!
    On May 24, 12:24 pm, AZ <a...@g...com> wrote:
    > On 05/24/2012 12:10 PM, AZ wrote:> Najszypszy portal motocyklowy w Polsce sika na
    treningi motocyklowe

    o,pachnie,18350.html

    > A teraz ciekawostka. Kto jest organizatorem California Superbike School
    > w Polsce?
    >
    > http://www.sbkschool.pl/contact
    >
    > Pan owca.

    Ty go chyba po prostu nie lubisz ;) On zas wyrobil sobie pozycje
    (pomijajac niektore metody, chwala za to), wiec ludzie z branzy musza.
    Niech sie kisza we wlasym sosie, mnie nadal przeszkadza wylacznie
    rzygownik. By miec wlasny business trzeba nieraz byc swinka.

    PS Mysle o bojkotowaniu robiacych interesy z sikaczem. Tak cichutko,
    dla siebie.

    --
    Pozdrawiam, Artur vel Kefir & XT660X (sprzedam) & Tiger 955i (nie
    sprzedam za zadne skarby)

  • 16. Data: 2012-05-24 13:38:28
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 05/24/2012 01:31 PM, Kefir wrote:

> [...]
    > Niech sie kisza we wlasym sosie, mnie nadal przeszkadza wylacznie
    > rzygownik. By miec wlasny business trzeba nieraz byc swinka.

    Niestety natura mnie obdarzyła alergią na bufonów. Świnką jak świnką ale
    żeby sobie srać we własne gniazdo?

    > PS Mysle o bojkotowaniu robiacych interesy z sikaczem. Tak cichutko,
    > dla siebie.

    Dobra pomysła.

    BTW. Jakby komuś przyszło coś kupować w sklepie sikacza - kolega kupił
    olej + filtr, chyba przez tydzień nie mieli tego oleju, wkońcu mu
    wysyłali to przez 3 dni aż dotarł olej i nie taki filtr oleju. Widać
    profesjonalizm pełną gebą.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 17. Data: 2012-05-24 13:52:04
    Od: Piotr Klimek <usenet@USUN_TOklimek.net.pl>

    Dnia (Thu, 24 May 2012 13:09:37 +0200) ktos podajacy sie za AZ
> [...]

    > czułem się bezpiecznie i mogłem skupić się na jeździe a nie myślach o
    > wpadaniu pod autobus/tramwaj/rozsmarowywaniu się na latarni.

    Ja już wczesniej jeździłem w Poznaniu i być może dlatego nie czułem się
    bezpiecznie w 100%, co nie przeszkadzało mi się dobrze bawić :)

> [...]
    > zdarzenia się małolaty z małymi fiutkami i aspiracjami na drugiego
    > Valentino jeżdżący tak jakby jechali po mistrzostwo świata.

    Tacy ludzie zdażają się wszędzie niezależnie czy jest to lotnisko, ulica
    czy tor.

  • 18. Data: 2012-05-24 14:01:49
    Od: Magic <m...@w...pl>

    W dniu 2012-05-24 12:24, AZ pisze:

    ,pachnie,18350.html

    > A teraz ciekawostka. Kto jest organizatorem California Superbike School
    > w Polsce?
    >
    > http://www.sbkschool.pl/contact
    >
    > Pan owca.

    Hehe, dobre. W sumie nie dziwię się jego frustracji, skoro mu kasa
    ucieka z powodu konkurencji, ale mógł to napisać wprost.
    --
    Pozdrawiam - Maciek, ely50/ts150/srx250/vfr800/k11rs.
    weFAQ&v=qvj

  • 19. Data: 2012-05-24 14:15:06
    Od: Kefir <a...@g...com>

    Elou!
    On May 24, 1:38 pm, AZ <a...@g...com> wrote:

    > Dobra pomysła.

    Och, oftopicznie dodam, ze mam calkiem pokazna liste roznych
    naciagaczy, z FIFA & partners na czele. Od razu lepiej na duchu jak
    tak sobie czlek pobojkotuje ;)

> [...]
    > olej + filtr, chyba przez tydzień nie mieli tego oleju, wkońcu mu
    > wysyłali to przez 3 dni aż dotarł olej i nie taki filtr oleju. Widać

    Konkrety, albo pocierp w milczeniu. Dodatkowo: czy zlozono reklamacje
    i w jaki sposob zostala zalatwiona?

  • 20. Data: 2012-05-24 14:18:33
    Od: Lovtza <lovtza@_NOSPAM_scigacz.pl>

    duddits napisal

    > To samo jest w tym artykule w sumie. Autorowi (przynajmniej ja tak to
    > zrozumiałem) bardziej chodziło o organizowanie tam wyścigów.

    Niestety okazuje się, że jesteś jednym z niewielu tutaj, którzy potrafią
    czytać ze zrozumieniem. Badania dowodzą, że 70% ludzi nie rozumie
    wiadomości oglądanych w TV... trudno, musimy jakoś z tym żyć...:)

    Pozdr,
    Lovtza