  • 91. Data: 2012-05-28 18:03:57
    Temat: Re: Sikacz sika...
    Od: "Jasio" <b...@g...pl>

    Użytkownik "Lovtza" <lovtza@_NOSPAM_scigacz.pl> napisał w wiadomości
    news:34d89283b10169c34ab535198c790859$1@grupy.scigac
    z.pl...

    > Wypatrzyłem to pod jednym z naszych arytkułów:
    > http://www.konferencje.com/porady,49.html

    No i co?
    Co tam wypatrzyłeś w treści?

    Bo ja wypatrzyłem literówki, błędy gramatyczne i stylistyczne ale za
    to żadnego odwołania do paragrafu obowiązującego w Polsce prawa.
    Ba, to nawet nie dotyczy treści dyskusji, botamjest mowa o imprezach
    pracowniczych - wyjazdach integracyjnych itp.

    Powtórzę, co De Fresz odpisał Tobie:

    "> Co do pierwszej rzeczy. Napisałem, że legalność takich wyścigów
    jest
    > dyskusyjna, a nie że z automatu są nielegalne.

    Takie wyścigi są bezdyskusyjnie legalne. Jeśli twierdzisz inaczej,
    poproszę linka do ustawy lub innego obowiązującego aktu prawnego."

    Podaj źródło, albo siedź w sromocie i przestań walczyć o Złote Pióro.

    --
    Jasio
    vfr etz

  • 92. Data: 2012-05-28 18:26:43
    Od: "Jasio" <b...@g...pl>

    Użytkownik "Lovtza" <lovtza@_NOSPAM_scigacz.pl> napisał w wiadomości
    z.pl...

    > Manipulujesz i są tutaj dwie opcje. Albo robisz to nieświadomie i po
    > prostu nie ogarniasz tematu, albo robisz to celowo i jesteś zwykłym
    > zaślepionym nienawiścią gnojkiem. Nie wiem w sumie co gorsze, to
    > Twój problem. Manipulacja polega na mieszaniu dwóch tematów, które
    > są rozdzielne.

    Do kurwy nędzy i do chuja Wacława!
    Czy Ty chcesz _wszystkich_ do siebie zrazić swoim samouwielbieniem?

    Robisz dokładnie to, co zarzucasz. Manipulujesz i są tutaj dwie opcje.
    Albo robisz to celowo i jesteś zwykłym zaślepionym nienawiścią
    gnojkiem, albo robisz to nieświadomie i po prostu nie ogarniasz
    tematu.
    Manipulacja polega na mieszaniu dwóch tematów, które są rozdzielne.

    O, napisałem dokładnie to samo, co Ty!
    To raz.

    Naucz się podpisywać i zostawiać nagłówek, tak, żeby można było
    zobaczyć komu odpisujesz. Nie wiem, może na Twoim najlepszym,
    najszybszym i najbardziej opublikowanym publikacjami portalu widać,
    ale (może nie wiesz) usenet ma wiele kanałów dostępu. To dwa.

    > Pierwszy to szkolenia. Generalnie się ich nie czepiam, bo szkolenia
    > na lotnisku jak najbardziej można robić i mogą być one zajebiście
    > wartościowe. Tyle że jak się to robi, to trzeba robić to
    > przynajmniej zgodnie z prawem (bo już nie będę wymagał aby robić to
    > porządnie). Zajrzyj mądralo do ustawy i zobacz jakie kryteria trzeba
    > spełniać (w tym kontekście była wzmianka o ludziach z
    > uprawnieniami), aby podnosić kwalifikacje kierowców.

    Ponownie do kurwy nędzy i do chuja Wacława!
    Do której ustawy mam zajrzeć? Może byś w końcu podał linka albo nazwę
    tej ustawy/tych ustaw?
    A zestawianie wymagań jakościowych z prawnymi to manipulacja celowa,
    którą uprawiasz, bo jesteś zwykłym zaślepionym nienawiścią gnojkiem
    czy robisz to nieświadomie bo po prostu nie ogarniasz tematu?
    Manipulacja polega na mieszaniu dwóch tematów, które są rozdzielne.

    > Drugi temat to wyścigi. Na lotniskach póki co w obecnym systemie nie
    > ma warunków do ścigania się tam. Tylko tyle i aż tyle.

    A czy drag race to wyścigi czy nie? Bo nie wiem, czy manipulujesz
    celowo, bo jesteś zwykłym zaślepionym nienawiścią gnojkiem, czy może
    robisz to nieświadomie bo po prostu nie ogarniasz tematu?

    > CSS nie ma nic wspólnego z wyścigami. Obstawiam, ze nawet jakbyś
    > douczył się na czym to polega, to i tak byś tutaj dalej bredził o
    > dwóch wybuchach i pancernej brzozie. Ze szkoleniami w formie obecnej
    > w PL też nie, ale skoro nie ogarniasz pierwszego, to drugiego też Ci
    > nie dam rady wyjaśnić...

    A dlaczego miałbym się "douczać" na czym polega CSS?
    Czyżby na ich, ekhm, Waszej stronie nie było to dostatecznie
    wyjaśnione?

    A czy mieszanie dwóch wybuchów i pancernej brzozy z tematem wyścigów i
    szkoleń jest manipulacją celową, bo jesteś zwykłym zaślepionym
    nienawiścią gnojkiem, czy może robisz to nieświadomie bo po prostu nie
    ogarniasz tematu?
    Manipulacja polega na mieszaniu dwóch tematów, które są rozdzielne.

    Przepraszam za me bluzgi wszystkie, siem uniosłem.
    Ale mnie wkurwił. (:

    --
    Jasio
    vfr etz

  • 93. Data: 2012-05-28 18:30:00
    Od: "Jasio" <b...@g...pl>

    Użytkownik "marider" <2...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    [ciach]

> [...]
    > pozwoleniach to zakladam ze CSS wszystko ma zalatwione i oczywiscie
    > wyksztalcenie kierunkowe poswiadczone odpowiednim dyplomem do
    > prowadzenia takich imprez posiadasz? Z ciekawosci ile Ci odpalili z
    > wpisowego (sorry ale nie wierze ze gibasz za "Bog zaplac")?

    > Goscie lataja w MMP i cos tam gratis zarabiaja na tych imprezach
    > "uczac" innych, tyle. Nie wierze ze robia to z powolania :)

    > Nie, raczej bym pomyslal ze stoi to Wam (czy Tobie, czy komukolwiek
    > z pismakow ) koscia w gardle ze ludzie sie jakos tam w koncu
    > zorganizowali i szukaja alternatywy skoro innych mozliwosci w tym

    Przybij mi piątkę, marudo. (:

    --
    Jasio
    vfr etz

  • 94. Data: 2012-05-28 19:27:18
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 05/28/2012 06:26 PM, Jasio wrote:

    > Przepraszam za me bluzgi wszystkie, siem uniosłem.
    > Ale mnie wkurwił. (:

    Ty zaślepiony nienawiścią gnojku!

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 95. Data: 2012-05-28 19:32:50
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 05/28/2012 06:03 PM, Jasio wrote:

    > Takie wyścigi są bezdyskusyjnie legalne. Jeśli twierdzisz inaczej,
    > poproszę linka do ustawy lub innego obowiązującego aktu prawnego."
    >
    > Podaj źródło, albo siedź w sromocie i przestań walczyć o Złote Pióro.

    Pomogę Ci - to źródło to sikacz.pl jedyny słuszny i najszypszy portal
    motocyklowy w Polsce.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 96. Data: 2012-05-28 19:34:11
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 05/28/2012 07:32 PM, AZ wrote:

    > Pomogę Ci - to źródło to sikacz.pl jedyny słuszny i najszypszy portal
    > motocyklowy w Polsce.

    Bym zapomniał - Ty zaślepiony nienawiścią gnojku!

    ;-)
    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 97. Data: 2012-05-28 23:30:29
    Od: Kefir <a...@g...com>

    Elou!

    On 28 Maj, 18:26, "Jasio" <b...@g...pl> wrote:

    > Manipulacja polega na mieszaniu dwóch tematów, które są rozdzielne.
    >
    > Przepraszam za me bluzgi wszystkie, siem uniosłem.
    > Ale mnie wkurwił. (:

    Przeprosiny przyjete ;) Jesli juz dobrze, to moze warto bylo.

    --
    Pozdrawiam, Artur vel Kefir & XT660X (do sprzedania), Tiger 955i
    UWAGA! Badania dowodza, ze czytanie sikacz.pl moze pozbawiac szarych

  • 98. Data: 2012-05-29 17:52:55
    Od: marider <2...@g...pl>

    W dniu 2012-05-28 19:32, AZ pisze:

    > Pomogę Ci - to źródło to sikacz.pl jedyny słuszny i najszypszy portal
    > motocyklowy w Polsce.

    Ciekawe czy tak szybko napisza ze Pikol pobil rekord toru w Bialej o 5
    sekund.. Musial chyba przeczytac ten artykul wczesniej, spotkam, zapytam ;)

    Pzdr
    --
    marider
    Wsciekla Rn22 + dodatki

  • 99. Data: 2012-05-29 17:55:43
    Od: marider <2...@g...pl>

    W dniu 2012-05-28 18:30, Jasio pisze:
    > Użytkownik "marider" <2...@g...pl> napisał w wiadomości
    >>
    > [ciach]

    > Przybij mi piątkę, marudo. (:

    Piona! A teraz ic sie wysikaj, cisnienie spadnie.. ;P

    Pzdr

    --
    marider
    Wsciekla Rn22 + dodatki

  • 100. Data: 2012-05-29 18:27:11
    Od: marider <2...@g...pl>

    W dniu 2012-05-24 12:10, AZ pisze:
    > Najszypszy portal motocyklowy w Polsce sika na treningi motocyklowe
    > organizowane na lotniskach...
    >
    > http://www.scigacz.pl/Treningi,na,lotniskach,czym,to
    ,pachnie,18350.html

    > Świat się kończy, no ale czego można się spodziewać po takim
    > motocyklowym Fucktcie?

    I poszlo echem..

    http://www.motogen.pl/artykuly/na-kazdy-temat/trenin
    g-na-lotnisku-kwestia-zapachu-to-kwestia-podejscia,a
    rt83.html

    Pzdr
    --
    marider