  • Data: 2002-05-17 01:02:43
    Temat: Re: Siec Wodociagowa - Provider internetu.......
    Od: Ryszard Rączkowski <w...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Zbigniew Sikora" <z...@h...net.pl> napisał:

    > Ja też zawsze uważałem, że tacy - na przykład -
    > śmieciarze też nie powiedzieli ostatniego zdania
    > w dziedzinie dostępu do Internetu.

    E e e, ta sprawa mooooże jest rozwojowa.
    MPWiK we Wrocku już od circa 1,5 roku zamierza się za to zabrać, ale jak
    w ub.r. śledziłem nieco ich poczynania, to zauważyłem, że najwyrazniej
    przeraziły ich konieczne inwestycje, zaś potencjalnie zainteresowane
    banki zraziły się masowym spadkiem cen akcji e-spółek i sprawa się
    rypła. Były też plany radykalnego zmniejszenia kosztów własmych firmy,
    ale tutaj już związki zawodowe się postawiły.

    Ogólnie, to moooooże coś z tego wyjdzie, ale wątpliwe. Znacznie bardziej
    stawiam na net przez sieć energetyczną ale nie koniecznie PLC.

    Rico.
    w...@p...pl