  • 31. Data: 2019-05-29 00:42:25
    Temat: Re: Sie tirom nie klanial
    Od: kk <k...@o...pl.invalid>

    On 2019-05-28 18:59, Budzik wrote:
> [...]

    > nikt nie przełozy na to co moze sie stac bo kazdy ma przekonanie ze jest
    > swietnym kierowca. Ale juz filmy ze stop wariatom drogowym moga sporo
    > uswiadomic bo pokazuja jak niewiele potrzeba i jak szybko taki wypadek
    > przebiega.
    > Zmiane systemu szkolenia. Zupełnie bezsensowne jest uczenie kursantów
    > parkowania przodem, tyłem, bokiem. Tylko jazda, jazda jazda. Parkowania
    > kursant nauczy sie sam albo kupi sobie samochód co bedzie sam parkował.
    > Ograniczenie predkosci dla nowych kierowców. I to na 2-3 lata minimum.

    Do 140km/h

    > IMO trzeba sporo km przejechac zeby nabrac praktyki.

    Z 500tys km

  • 33. Data: 2019-05-29 05:59:55
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    > Latwo wymieniasz nieswoje zycie za pieniadze. Kretyni za
    > kierownicami zabijaja. Czyzbys byl wyznawca teorii ze to zawsze inni
    > umieraja? To bledna teoria. Jesli sporo jezdzisz to w twoim
    > interesie jest zeby nie bylo bandytow na drogach. Chyba ze jestes
    > jednym z nich.

    Nic nie zrozumiałes i nie odpowiadasz na pytania. Taka rozmowa ma sredni
    sens.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    H. Jackson Brown, Jr.

  • 32. Data: 2019-05-29 05:59:55
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik kk k...@o...pl.invalid ...

    ?

    > Z 500tys km

    No bez przesady...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Czas to pieniądz, pieniądz to kobiety, kobiety to strata czasu"

  • 34. Data: 2019-05-29 12:07:49
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello kk,

    Wednesday, May 29, 2019, 12:42:25 AM, you wrote:

    [...]

    > Do 140km/h

    > Z 500tys km

    To dla kierowcy niezawodowego jakieś 33 lata. Zakładając, że zrobi
    prawo jazdy w wieku 18 lat, to jednak lepiej, żeby po 50-tce za szybko
    nie zapierdalał, bo już refleks nie ten.

    Kiedyś minimum dla instruktora lotniczego to było 1000 godzin lotów. Z
    czego większość to jest dość nudne opierdalanie się z autopilotem.

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 35. Data: 2019-05-29 13:10:52
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Wcale nie ma sensu bo nie zadajesz rozsadnych pytan. Bo co to za pytanie czy nalezy
    zrobic dziadem do konca zycia kogos kto zabil 15 osob.

  • 36. Data: 2019-05-29 17:59:53
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    > Wcale nie ma sensu bo nie zadajesz rozsadnych pytan. Bo co to za
    > pytanie czy nalezy zrobic dziadem do konca zycia kogos kto zabil 15
    > osob.

    Skoncz juz z tymi manipulacjami! Tak sie nie da rozsadnie rozmawiac.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Tylko niekiedy szczęście bywa darem, najczęściej trzeba o nie walczyć."

  • 37. Data: 2019-05-29 20:28:19
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Za rozsadna rozmowe zapewne uwazasz przyklaskiwanie? A taki chuj jak komin MS
    Batorego. Drogami w samochodach jezdza bandyci. I nie ma sposobu zeby ich wychowac.
    To trzeba ich eliminowac. Sposobem na eliminacje z ruchu moze byc zrobienie z nich
    dziadow do konca zycia jak cos odpierdola. A nie skladanie sie wszystkich zeby
    krzywda im sie nie dziala. Ktos mowil jak to w usa jest urzadzone. OC tanie ale dla
    tych co mandatow nie dostaja. Dla tych co maja mandaty sa inne stawki. Tutaj tez
    powinni tak zrobic. Normalnie oc 400 ale jak dwa mandaty za powazne wykroczenia to
    5000. Pasuje?

  • 38. Data: 2019-05-29 21:16:04
    Od: kk <k...@o...pl.invalid>

    On 2019-05-29 05:59, Budzik wrote:
    > Użytkownik kk k...@o...pl.invalid ...

    > ?

    "wprowadzenia ruchu lewostronnego - w rozłożeniu przez pięć lat na
    poszczególne etapy: najpierw tylko samochody ciężarowe, następnie
    autobusy, a na końcu samochody osobowe i rowery"

  • 39. Data: 2019-05-29 22:50:09
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    > Za rozsadna rozmowe zapewne uwazasz przyklaskiwanie?

    Nie, za konstruktywna rozmowe uwazam odnoszenie sie do argumentów
    rozmówcy.
    ty mnie o cos pytasz, ja odpowiadam, ty zapominasz, rzucasz jakas
    populistyczna uwage i obtrąbiasz mnie piratem drogowym bo nie zrozumiałes
    o czym mowie.
    A ja cały czas pytam co z twoja pierwotna propozycja?
    Nadal proponujesz działanie prawa wstecz?
    Nadal proponujesz wykorzystywanie kruczków prawnych przez aparat
    panstwowy?
    Zrozumiałes juz aktualny stan prawny?

    > A taki chuj jak
    > komin MS Batorego. Drogami w samochodach jezdza bandyci.

    Jakis niewielki procent.

    > I nie ma
    > sposobu zeby ich wychowac.

    A ktos juz probował?

    > To trzeba ich eliminowac. Sposobem na
    > eliminacje z ruchu moze byc zrobienie z nich dziadow do konca zycia
    > jak cos odpierdola.

    Pamietasz jeszcze co pisałem na ten temat? Bo jakos nie odniosłes sie...

    Podpowiem: jedziesz i powodujesz wypadek bo zasłabłes za kierownica.
    Albo po proastu zrobiłes coś głupiego - np odwrociłes na chwile głowe bo
    dziecko płakało w foteliku.
    Uwazasz ze taki człowiek powinien zostac zlicytowany?

> [...]
    > stawki. Tutaj tez powinni tak zrobic. Normalnie oc 400 ale jak dwa
    > mandaty za powazne wykroczenia to 5000. Pasuje?

    W sytuacji kiedy OC jest na samochód? Nie wiem czy to by pomogło bo taki
    ktos wykupi OC na jakas niejezdzaca babcie, dziadka etc.
    Ale pisałem co sadze o OC - nie odniosłes sie. Mam powtorzyc?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Z dalszych eksperymentów zrezygnował." Mark Twain

  • 40. Data: 2019-05-29 22:50:10
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    UĹźytkownik kk k...@o...pl.invalid ...

    > "wprowadzenia ruchu lewostronnego – w rozłożeniu przez pięć lat na
    > poszczególne etapy: najpierw tylko samochody ciężarowe, następnie
    > autobusy, a na końcu samochody osobowe i rowery"

    Ja mam nadzieje ze chociaz ty siebie rozumiesz :)))

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Wiarą można manipulować. Tylko