  • 1. Data: 2019-05-27 09:39:12
    Temat: Sie tirom nie klanial
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    https://youtu.be/wKH-TonBsBw?t=92

    Twardy zawodnik.

    Ale trzy tiry rozbil :-)

    J.

  • 2. Data: 2019-05-27 10:15:57
    Temat: Re: Sie tirom nie klanial
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    W dniu 2019-05-27 o 09:39, J.F. pisze:

    > https://youtu.be/wKH-TonBsBw?t=92
    >
    > Twardy zawodnik.
    >
    > Ale trzy tiry rozbil :-)

    Wydaje się, że miał miejsce, aby powrócić na swój pas.

    Robert

  • 3. Data: 2019-05-27 10:29:41
    Od: yabba <g...@g...com>

    > Wydaje się, że miał miejsce, aby powrócić na swój pas.

    Zasłabł lub przysnął.

    yabba

  • 4. Data: 2019-05-27 11:24:29
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Uderzyl go brzuchem w piesc i nosem w kolano. Uwazam ze w takim przypadku, o ile
    uznano by wine kierowcy osobowego, ubezpieczyciel powinien wystapic do kierowcy o
    zwrot kasy jaka wyplacil z OC. Powinien zakwestionowac posiadanie uprawnien do
    kierowania kierowcy samochodu osobowego, o ile on byl sprawca.

  • 5. Data: 2019-05-27 12:59:59
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

> [...]
    > Powinien zakwestionowac posiadanie uprawnien do kierowania kierowcy
    > samochodu osobowego, o ile on byl sprawca.

    Na jakiej podstawie?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Bądź odważny. A jeżeli nie jesteś, udawaj, ze jesteś.

  • 6. Data: 2019-05-27 13:32:38
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Moze czegos nie wiem ale chyba OC nie obejmuje zdarzen spowodowanych przez osoby bez
    uprawnien. To ze ktos ma dokument nie swiadczy ze ma uprawnienia. Ktos kto ma
    bezterminowe pj oslepl. Czy ma uprawnienia do kierowania pojazdami czy mu sie z
    jakiegos powodu skonczyly pomimo ze dokument ma. Oczywiscie takie sprawy trafialy by
    do sadow. Sad ma mozliwosc np powolania bieglych zeby przeprowadzili egzamin
    sprawdzajacy czy za dokumentem ida umiejetnosci i wiedza niezbedna do bezpiecznego
    kierowania samochodem. Oczywiscie powtorek w przypadku nie zdania za pierwszym razem
    nie ma.

  • 7. Data: 2019-05-27 13:40:51
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    oglegroups.com...
    >Moze czegos nie wiem ale chyba OC nie obejmuje zdarzen spowodowanych
    >przez osoby bez uprawnien.
    >To ze ktos ma dokument nie swiadczy ze ma uprawnienia.

    Jesli nie stracil za punkty, to mysle, ze mozesz zalozyc, ze ma.
    Bo jak stracil za alkohol, to mu raczej policjanci od reki zabrali ...
    no, mogl nie miec przy sobie, czy miec wtornik.

    Wypada raczej zalozyc, ze dokument i uprawnienia mial.

> [...]
    >sprawdzajacy czy za dokumentem ida umiejetnosci i wiedza niezbedna do
    >bezpiecznego kierowania samochodem. >Oczywiscie powtorek w przypadku

    Tylko, ze to wymaga przeprowadzenia procedury administracyjnej jeszcze
    przed wypadkiem.

    J.

  • 8. Data: 2019-05-27 13:41:22
    Od: WS <L...@c...pl>

    On Monday, May 27, 2019 at 1:32:41 PM UTC+2, Zenek Kapelinder wrote:
    > To ze ktos ma dokument nie swiadczy ze ma uprawnienia.
    wrecz przeciwnie: posiadanie uprawnien = "manie" dokumentu ;)

    umiejetnosci nie maja zadnego znaczenia... i odwrotnie: jesli ktos umie rewelacyjnie
    jezdzic a nie ma papierka, to uprawnien nie ma...

  • 9. Data: 2019-05-27 17:59:58
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

> [...]
    > do bezpiecznego kierowania samochodem. Oczywiscie powtorek w
    > przypadku nie zdania za pierwszym razem nie ma.

    Czyli sugerujesz działanie prawa wstecz i zabieranie PJ post factum?
    Nie zrozum mnie zle, tez bym niektorym zabierał, ale to co proponujesz to
    jednak absurd. Pomijam juz to ze nie masz zielonego pojecia co sie stało
    w stym przypadku ale nie przeszkadza ci to w ferowaniu wyroku.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Nawet najdłuższa droga zaczyna się zawsze od pierwszego kroku.

  • 10. Data: 2019-05-27 20:38:16
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Nic nie napisalem o zabieraniu prawa jazdy. Nie mam pojecia z ktorego brudnego
    palucha to wyssales. Jedynie to ze jestes manipulatorem cie tlumaczy. W warunkach
    ogolnych OC jest definicja wypadku. Jest rowniez w jakich sytuacjach ubezpieczyciel
    moze wystapic do sprawcy o zwrot wyplaconej poszkodowanemu kasy. Daje sie polaczyc
    paragraf z definicja wypadku z paragrafem o regresie. I jesli ubezpieczyciel uzna ze
    dzialanie sprawcy bylo w jakims zakresie zamierzone, bo np biegly policzy ze w miejs
    u gdzie bylo ograniczenie predkosci do 50 sprawca jechal 100, i dlatego doszlo do
    zdarzenia to ma prawo wystapic o zwrot kasy. W ww sytuacji zdarzenie traci status
    wypadku. Zaloz ze jestes kiedowca co znaczaco przekroczyl predkosc, wyprzedzal, nie
    zmiescil sie i spowodowal duze uszkodzenie trzech ciezarowek. Wszystko jest
    udokumentowane. Zniszczeniu ulegla zawartosc jednej ciezarowki, warta milion zlotych.
    I po dwoch tygodniach dostajesz od ubezpieczycieli tamtych samochodow ze masz zwrocic
    to co wyplacili. A jak nie to sprawa do sadu. Jakich argumentow uzyjesz zeby nie
    placic?