  • Data: 2010-06-23 09:26:40
    Temat: Re: Sie pochwale filmem tym razem
    Od: Grzegorz Krukowski <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Wed, 23 Jun 2010 11:14:20 +0200, Jan Rudziński <j...@g...pl>
    wrote:

    >Cześć wszystkim

    >Jeśli na LEDach, to zapewne da się zmajstrować diody o dowolnej
    >chcarakterystyce widmowej. Jak nie chemią, to fizyką (znaczy filtrami).

    >Tak czy owak wymaga to dedykowanych paneli, nie do zrobienia *dobrze* na
    >istniejących.
    Pytanie jest inne - jak małe mogą być te filtry i jak kosztowne jest
    ich wykonanie ;)

    >Dlaczego? Skoro dla każdego piksela masz dwie trójki, mogą pracować
    >jednocześnie - kolejna zaleta. Przy pracy mono można poprawić
    >rozdzielczość albo poszerzyć gamut.
    Bo każda trójka obsługuje tylko połowę widma? W 3D pracują one,
    nazwijmy to, naprzemiennie i to mózg składa z nich obraz przy pomocy
    okularów. W 2D bez okularów musiz mieć zapalone oba piksele (tak samo)
    abyś odebrał całe widmo.
    --
    Kiedyś publikacja zdjęć w internecie wymagała odwagi...
    dziś wystarczy aparat cyfrowy ;) (c)Billy the Fish