  • Data: 2002-06-26 16:08:01
    Temat: Re: Sfera to zart
    Od: "<szpila>" <s...@a...3w.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Szymon Sokół" <s...@b...operator.from.hell.pl> wrote in message
    news:af9bd3.3vufumr.1@sloth.hell.pl...

    > To jest oferta głównie dla ludzi, którzy (z braku możliwości
    technicznych...)
    > nie mogą mieć SDI. Naprawdę uważasz, że cena SDI *2 (przy porównywalnych
    > parametrach) to za drogo?

    > Pewnie, powinni jeszcze dopłacać za to, że korzystasz.

    co do weksla nie dyskutuje..jest sprzet cos wart trzeba to jakos
    zabezpieczyc...

    jezeli nie uwazasz ze 2xSDI to malo to jestes bardzo bogaty (albo dziwny...)
    tepsy nie lubie i do tej pory myslalem ze jest najdrozsza (stara neo 266 zł
    za 256 k)
    uwazam za bardzo droga impreze.
    a 300 zł za 125 k jak nazwac????

    Na ich stronie (teraz w przebudowie hehe...) byl kiedys
    cennik144 zł/mc za dostep do netu + telefon
    wiec sie napalilem i...@s...pl zapewnialo mnie ze od czerwca wszystko
    ruszy
    wiec dzwonie a pani mi mowi:
    - "nascie groszy za minute"
    ZGROZA
    mysle ze z takim podejsciem do tematu firm prywatnych (to znaczy maksymalny
    zysk w najkrotszym czasie) dlugo jeszce bede wisial na modemie

    NIE powinni dopłacać za to, że korzystasz powinni traktowac Cie jak klienta
    ktory chce placic co miesiac kase.
    pani w bok'u tepsa powiedziala z wyrzutem:
    "mam 400 wnioskow na SDI" no i co jeszce ma pretensje ;-)

    Marcin <szpila> Szybilski