  • 21. Data: 2009-07-31 09:56:43
    Temat: Re: Sezon ogorkowy
    Od: "lesor" <l...@N...pl>

    Drutek wrote:

    > Tex to szajs, nieważne czy miałem paciaka czy nie.
    > Takie jest moje zdanie.

    Za pol roku powiesz ze skory bez fredzli sa szajse?
    rotfl
    Poza tym te Twoje kombi jest o dupe potluc. Kup se porzonne, jednoczesciowe,
    z garbem i karbonem. To chroni.

    --
    pozdrawiam, lesor
    CB1300 /Rossynant/

  • 22. Data: 2009-07-31 12:33:59
    Od: "Ireneusz Dyła" <i...@o...gddkia.gov.pl>

    Użytkownik "Grzybol" napisał w wiadomości

    > Następny wyjebywacz? :-) Jak czytam takie posty to se myśle, że niektózy
    > to jeżdżą tylko po to żeby się wyjebywać:-)

    Tak trudno Ci zrozumieć, że na sezon to jeden szlif dla higieny mus mieć?
    Jak to się kończy to już zupełnie inna sprawa. Czasem się łamiesz, a czasem
    ścierasz. I w obu przypadkach jest bez znaczenia czy to tex czy skóra.
    Problem jest tylko taki czy można tych ubrań użyć do następnego szlifu.
    Jako średnioroczny wyjebywacz mogę powiedzieć, że zdarzyło mi się
    upaść na asfalt w dżinach przy 50 km/h i nie miałem śladu, a przy 80km/h
    w złych okolicznościach omc wyprawiłbym na tamten świat żonę i siebie,
    przy czym na obu kombi też nie ma praktycznie śladu gleby.
    W texach jest tylko problem podwinięcia w szlifie źle zapiętych, albo
    luźnych mankietów, bądź całej kurtki.

    Pozdrawiam
    Irek i ktm-y

  • 23. Data: 2009-07-31 18:28:54
    Od: "Grzybol" <g...@w...pl>

    Użytkownik "Ireneusz Dyła" <i...@o...gddkia.gov.pl> napisał w wiadomości
    :-)
    > Tak trudno Ci zrozumieć, że na sezon to jeden szlif dla higieny mus mieć?

    Dzięki za taką higienę:-) Jeden szlif w życiu to rozumiem - oby nie ten
    ostatni:-) Ale co sezon? I to czasem kilka razy? To może Wam chłopaki te
    małe boczne kółka są potrzebne??? :-)

    --
    Grzybol

  • 24. Data: 2009-07-31 19:21:48
    Od: "Sybi" <s...@g...pl>

    Użytkownik "Tytus z Fabryki" napisał:
    > Czekaj niech sie Boguska dowie :) :) :)

    Cicho! Nie krzycz tak;))
    PS. Kiedy nad morze przyjedziesz? Mamy wolna chate przez
    prawie caly sierpien a za tydzien spotkanie u Darassa
    na jago nowej chacie, moze bys ruszyl w koncu dupe?:)
    --
    Pozdr
    Sybi

  • 25. Data: 2009-08-01 04:29:42
    Od: zbigi <z...@g...w.wirtualnej.Polszcze.pl>

    Grzybol napisał(a):
> [...]
    >
    > Dzięki za taką higienę:-) Jeden szlif w życiu to rozumiem - oby nie ten
    > ostatni:-) Ale co sezon? I to czasem kilka razy? To może Wam chłopaki te

    A moze po prostu oni jezdza? :) Albo - jezdza mniej zachowawczo. W
    przeciwienstwie. Na przyklad w przeciwienstwie do mnie.

  • 26. Data: 2009-08-01 06:49:41
    Od: "Grzybol" <g...@w...pl>

    Użytkownik "zbigi" <z...@g...w.wirtualnej.Polszcze.pl> napisał w
    wiadomości news:h50gb2$9v7$3@news.onet.pl...
    > A moze po prostu oni jezdza? :) Albo - jezdza mniej zachowawczo. W
    > przeciwienstwie. Na przyklad w przeciwienstwie do mnie.

    Też jeżdżę. Dużo. Co oznacza "zachowawczo" ? Jeździ się tak, żeby dojechać
    do celu i nie wyjebać się, nikogo nie zabić, nie zniszczyć sprzętu, nie
    połamać se rąk etc. Jak ktoś lubi jazdę ekstremalną to oczywiście na torze i
    tam wyjebki są wskazane. Ale tu piszemy o jeździe na drogach publicznych.
    Czy jeżdżąc puszką i robiąc nią średnbio rocznie 20-30 tyś kkm bez
    rozjebania jej i siebie, też napiszesz, że jeździ ktoś zachowawczo? To jak
    nie jest zachowawczo? Na krawędzi ryzyka, po to, żeby kogoś czy siebie
    zabić? Nie ma tu znaczenia czym się jeździ: motong, pucha, rower, wrotki.
    itd. Na każdym z tych sprzętów jeździ się po to żeby jechać. Nie wypierdalać
    się. Jak to jest niezachowawczo jak możesz rozwinąć, bo nie rozumiem...

    --
    Grzybol

  • 27. Data: 2009-08-01 08:00:47
    Od: "Tytus z Fabryki" <f...@0...pl>

    Siemka

    *** "Sybi"
    . Kiedy nad morze przyjedziesz? Mamy wolna chate przez prawie caly sierpien
    a za tydzien spotkanie u Darassa na jago nowej chacie, moze bys ruszyl w
    koncu dupe?:)

    Mowisz i masz...jestem w piatek wieczorkiem - chyba ze mnie hausgestapo nie
    pozwoli.

    --
    T i żółte
    (te najszypsze)

  • 28. Data: 2009-08-01 11:31:35
    Od: Drutek <d...@w...pl>

    lesor pisze:

    > Za pol roku powiesz ze skory bez fredzli sa szajse?
    > rotfl
    > Poza tym te Twoje kombi jest o dupe potluc. Kup se porzonne, jednoczesciowe,
    > z garbem i karbonem. To chroni.

    Zawsze byłem zwolennikiem skóry. Nie wazne czy z fredzlami czy bez.
    WYDAWAŁO mi sie, że tex jest dobry na lato, pod katem terminki i komfortu.
    Ale jednak zdrowie najważniejsze.
    Jak bede musiał latac w upałach powyżej 25 stopni (jakoś z wiekiem
    maleje tolerancja na wyższe temperatury), ubiore zboroje i wszyskie
    ochraniacze na nogi, a na to t-shirt i lekkie spodenki :).
    Kombi z garbem to nie w moim stylu....
    Moze na tor tak, ale na ulice??

    DR

    --
    klx; 1,5xCBX 650; 1,5xXJ750 seca; xb12s; fjr; fxr;
    Złoty Felkowski Braincap'07

  • 29. Data: 2009-08-01 11:33:18
    Od: Drutek <d...@w...pl>

    Grzybol pisze:
    Na każdym z tych sprzętów jeździ się po to żeby jechać. Nie wypierdalać
    > się. Jak to jest niezachowawczo jak możesz rozwinąć, bo nie rozumiem...

    Jak co kapelusznik wyjedzie - to zrozumisz.

    DR

  • 30. Data: 2009-08-01 19:20:22
    Od: "Grzybol" <g...@w...pl>

    Użytkownik "Drutek" <d...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Grzybol pisze:
    > Na każdym z tych sprzętów jeździ się po to żeby jechać. Nie wypierdalać
    > Jak co kapelusznik wyjedzie - to zrozumisz.
    > DR

    Kapelusznik mi wyjeżdża średnio 2 razy dziennie. Nie rozumim.

    --
    Grzybol