  • 31. Data: 2009-08-03 10:21:14
    Temat: Re: Sezon ogorkowy
    Od: Kamil Nowak 'Amil' <k...@q...spaaaaam.pl>

    Grzybol napisał(a):

> [...]
    > tam wyjebki są wskazane. Ale tu piszemy o jeździe na drogach publicznych.
    > Czy jeżdżąc puszką i robiąc nią średnbio rocznie 20-30 tyś kkm bez
    > rozjebania jej i siebie, też napiszesz, że jeździ ktoś zachowawczo? To jak
    > nie jest zachowawczo? Na krawędzi ryzyka, po to, żeby kogoś czy siebie
    > zabić? Nie ma tu znaczenia czym się jeździ: motong, pucha, rower, wrotki.
    > itd. Na każdym z tych sprzętów jeździ się po to żeby jechać. Nie wypierdalać
    > się. Jak to jest niezachowawczo jak możesz rozwinąć, bo nie rozumiem...

    Normalnie pierszy raz sie z Toba zgadzam :) Nie kumam chwalenia sie kto
    ile razy wyjebal na sezon :)

    --
    Kamil Nowak 'Amil'
    _motory_ pijadzio i susuki

  • 32. Data: 2009-08-03 10:39:31
    Od: "Kefir" <k...@r...pl>

    Elou!
    "Kamil Nowak 'Amil'" <k...@q...spaaaaam.pl> wrote in message

    > [...]Nie kumam chwalenia sie kto ile razy wyjebal na sezon :)

    To ze ktos ma odwage sie przyznac jeszcze nie oznacza chwalenia zas innym
    moze pomoc. No.

    weFAQ&v=qvj

  • 33. Data: 2009-08-03 11:39:46
    Od: Drutek <d...@w...pl>

    Kamil Nowak 'Amil' pisze:

    > Normalnie pierszy raz sie z Toba zgadzam :) Nie kumam chwalenia sie kto
    > ile razy wyjebal na sezon :)

    Ale kto sie chwali?
    Toc do ujma na honorze i wstyd.
    Mysle ze poprzednikom chodziło tylko ogólnie o to ze na moto sie
    wypierdzielasz o wiele czesciej niz masz jakies zdarzenia drogowe w
    samochodzie.
    Bo czy znjadziesz takiego który rzuci kamieniem i powie ze sie niewyjebaszy?
    Grzybkl nie jest tu akurat autorytetem.

    DR

    --
    klx; 1,5xCBX 650; 1,5xXJ750 seca; xb12s; fjr; fxr;
    Złoty Felkowski Braincap'07

  • 34. Data: 2009-08-03 11:46:03
    Od: "Kefir" <k...@r...pl>

    Elou!
    "Drutek" <d...@w...pl> wrote in message

> [...]
    > samochodzie.
    > Bo czy znjadziesz takiego który rzuci kamieniem i powie ze sie

    Chcesz moze by to przeglosowac? :^] Jak na tytul watka temat wyborny gdyz,
    tak naprawde, o niczym.

    weFAQ&v=qvj

  • 35. Data: 2009-08-03 11:54:41
    Od: "Tytus z Fabryki" <f...@0...pl>

    Siemka

    ***Użytkownik "Drutek"
    Mysle ze poprzednikom chodziło tylko ogólnie o to ze na moto sie
    wypierdzielasz o wiele czesciej niz masz jakies zdarzenia drogowe w
    samochodzie.

    Niom moze... ale czasem odnosze wrazenie ze wyjebywanie to takie troche
    preclowe kombatanctwo jest...
    Ja wole uczyc sie na bledach - ale innych i raczej staram sie nie stosowac
    terapi wyjebowej. Moze nie higeniczny jestem ale moto cale i ja tez
    odpukac...

    --
    T i żółte
    (te najszypsze)

  • 36. Data: 2009-08-03 12:03:16
    Od: de Fresz <d...@n...o2.pl>

    On 2009-08-03 13:54:41 +0200, "Tytus z Fabryki" <f...@0...pl> said:

    > Ja wole uczyc sie na bledach - ale innych i raczej staram sie nie stosowac
    > terapi wyjebowej. Moze nie higeniczny jestem ale moto cale i ja tez
    > odpukac...

    Każdy normalny się stara. No dobra, ci od latania w błocie mają czasem
    inaczej, ale to inny gatunek. Tylko nie zawsze wychodzi. Tobie zawsze
    się udało? Są tacy, co po prostu wiedzą, że im się częściej nie udaje,
    niż innym - np. z raz w sezonie. Mają założyć włosiennice i pejczem po
    plecach?

    Sebastian
    Kawa GT550 na wydaniu nieustajaco

  • 37. Data: 2009-08-03 12:16:16
    Od: n...@s...com

    On Mon, 03 Aug 2009 12:21:14 +0200, Kamil Nowak 'Amil'
    <k...@q...spaaaaam.pl> wrote:

    >Normalnie pierszy raz sie z Toba zgadzam :) Nie kumam chwalenia sie kto
    >ile razy wyjebal na sezon :)

    Co innego sie pochwalic co se kto w cialo wrazil, nie ? ;P

    pozdr
    newrom
    --
    DT 125 - czy aby nie za mocny ? :-)
    JUPPI! Admini tego foróma som wielcy!

  • 38. Data: 2009-08-03 12:46:27
    Od: Kamil Nowak 'Amil' <k...@q...spaaaaam.pl>

    n...@s...com napisał(a):
    > Co innego sie pochwalic co se kto w cialo wrazil, nie ? ;P

    ja przynajmniej wnioski wyciongam!

    --
    Kamil Nowak 'Amil'
    _motory_ pijadzio i susuki

  • 39. Data: 2009-08-03 14:52:06
    Od: "Grzybol" <g...@w...pl>

    Użytkownik "Drutek" <d...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Grzybkl nie jest tu akurat autorytetem.

    Jest. Nie wyjebałem się nigdy w życiu na motocyklu. Miałem ich
    sporo(motocykli). Przejeździłem kilkaset kkm. I jeżdżę nadal. Nie chcwale
    się - po prostu się nie wypierdalam. Przewiduję sytuacje, reaguję, myślę.
    Tyle. To nie jest trudne:-)

    --
    Grzybol

  • 40. Data: 2009-08-03 16:45:19