  • 1. Data: 2009-07-29 10:27:24
    Temat: Czym/Jak usunąć zarysowania na lusterku?
    Od: Miecio <m...@w...pl>

    Witam,

    Zahaczyłem o betonowy mur w garażu i zarysowałem lusterko (obudowę) w
    mojej cbr'ce. Czym usunąć te zarysowania? Jakieś pomysły?

    Mietek

  • 2. Data: 2009-07-29 10:44:28
    Temat: Re: Czym/Jak usunąć zarysowania na lusterku?
    Od: "woohoo" <2...@D...pl>

    Miecio:
    > Zahaczyłem o betonowy mur w garażu i zarysowałem lusterko (obudowę) w
    > mojej cbr'ce. Czym usunąć te zarysowania? Jakieś pomysły?

    Jak głębokie?

    Jak tylko lakier, to możesz próbować z jakimiś telemarketowymi pastami, albo
    zaakceptować, że kochance stale będzie przybywać zmarszczek i liftingi wiele
    nie dadzą.

    Jak głębsze, to sprawa jest prostsza. Wystarczy szpachla i lakier.

    --
    wo_Ohoo!

  • 3. Data: 2009-07-29 10:49:17
    Od: Kuczu <p...@j...pl>

    Miecio pisze:
    > Witam,
    >
    > Zahaczyłem o betonowy mur w garażu i zarysowałem lusterko (obudowę) w
    > mojej cbr'ce. Czym usunąć te zarysowania? Jakieś pomysły?

    Ale lusterko jest z golego plastiku ? Mi sie kilka razy udalo usunac
    takie ryski przez podgrzewanie uszkodzonego miejsca opalarka. Tylko z
    wyczuciem :) Tworzywo pod wplywem goracego powietrza mieknie i zalewa
    co drobniejsze ryski.

    --
    Kuczu
    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!

  • 4. Data: 2009-07-29 11:07:55
    Od: "TasmaN" <t...@g...pl>

    Użytkownik "Miecio" <m...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Witam,
    >
    > Zahaczyłem o betonowy mur w garażu i zarysowałem lusterko (obudowę) w
    > mojej cbr'ce. Czym usunąć te zarysowania? Jakieś pomysły?

    iii tam... tez tak mam... to dodaje charakteru ;)))

    --
    ---
    TasmaN

    Forum GSXF: www.gsxf.pl

    __________ Informacja programu ESET Smart Security, wersja bazy sygnatur wirusow 4287
    (20090729) __________

  • 5. Data: 2009-07-29 16:40:30
    Od: Seba <s...@g...pl>

    Dnia Wed, 29 Jul 2009 13:07:55 +0200, TasmaN napisał(a):

    > --
    > ---
    > TasmaN
    > GSXF750 + ryczacy IXIL :)))
    > t...@g...pl
    >
    > Forum GSXF: www.gsxf.pl
    >

    > __________ Informacja programu ESET Smart Security, wersja bazy sygnatur wirusow
    4287 (20090729) __________

    > Wiadomosc zostala sprawdzona przez program ESET Smart Security.

    Sygnaturkę to masz po zbóju...

    Sebastian S.

  • 6. Data: 2009-07-29 16:44:40
    Od: Jacek Czerwinski <...@...z.pl>

    Seba pisze:

    > Sygnaturkę to masz po zbóju...

    Ryczącą jak IXIL

  • 7. Data: 2009-07-29 17:03:52
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl>

    Jacek Czerwinski wydusił z siebie te słowy:

    > Ryczącą jak IXIL

    ale za to daje poczucie bezpieczeństwa :D

    Kuba (aka cita) gg:1461968 www.cita.pl
    Dwie ogony - Myszka (2005r) i Irma (2006r)
    HONDA VTX 1800S | Omega A R6 3,0 24V | i zwykle jakies TDI

  • 8. Data: 2009-07-29 19:38:24
    Od: "TasmaN" <t...@g...pl>

    Użytkownik "Seba" <s...@g...pl> napisał w wiadomości
    > Dnia Wed, 29 Jul 2009 13:07:55 +0200, TasmaN napisał(a):

    > Sygnaturkę to masz po zbóju...

    a co z nia nie tak ? ;)

    ---
    TasmaN
    GSXF750 + ryczacy IXIL :)))
    t...@g...pl
    Forum GSXF: www.gsxf.pl

    __________ Informacja programu ESET Smart Security, wersja bazy sygnatur wirusow 4289
    (20090729) __________

  • 9. Data: 2009-07-29 19:40:29
    Od: "TasmaN" <t...@g...pl>

    Użytkownik "TasmaN" <t...@g...pl> napisał w wiadomości

> [...]

    a tego cholerstwa o przeskanowaniu Antywirem to nie mam pojecia jak wylaczyc
    :(

    wiecie moze co z tym zrobic zeby nie bylo ?

    ---

  • 10. Data: 2009-08-04 09:52:35
    Od: "grzech" <z...@w...pl>

    >Tworzywo pod wplywem goracego powietrza mieknie i zalewa co drobniejsze
    >ryski.

    Tak też się robi z plexi po przecięciu, by w miejscu cięcia była
    przezroczysta.
    Co do zarysowań na lakierze - bardzo dobry jest szuwax do czyszczenia
    chromów.

    Grzech
    vl800