    From: "Ireneusz Dyła" <i...@o...gddkia.gov.pl>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: Sezon ogorkowy
    Date: Fri, 31 Jul 2009 14:33:59 +0200

    Użytkownik "Grzybol" napisał w wiadomości

    > Następny wyjebywacz? :-) Jak czytam takie posty to se myśle, że niektózy
    > to jeżdżą tylko po to żeby się wyjebywać:-)

    Tak trudno Ci zrozumieć, że na sezon to jeden szlif dla higieny mus mieć?
    Jak to się kończy to już zupełnie inna sprawa. Czasem się łamiesz, a czasem
    ścierasz. I w obu przypadkach jest bez znaczenia czy to tex czy skóra.
    Problem jest tylko taki czy można tych ubrań użyć do następnego szlifu.
    Jako średnioroczny wyjebywacz mogę powiedzieć, że zdarzyło mi się
    upaść na asfalt w dżinach przy 50 km/h i nie miałem śladu, a przy 80km/h
    w złych okolicznościach omc wyprawiłbym na tamten świat żonę i siebie,
    przy czym na obu kombi też nie ma praktycznie śladu gleby.
    W texach jest tylko problem podwinięcia w szlifie źle zapiętych, albo
    luźnych mankietów, bądź całej kurtki.

    Pozdrawiam
    Irek i ktm-y