  • 51. Data: 2009-08-04 07:16:54
    Temat: Re: Sezon ogorkowy
    Od: de Fresz <d...@N...pl>

    On 2009-08-04 08:40:26 +0200, "Ireneusz Dyła" <i...@o...gddkia.gov.pl> said:

    > PS2. Nie jest to oczywiście powód do dumy, raczej się tego wstydze,
    > że nie potrafie jeździć, ale z drugiej strony wielu rzeczy nie potrafie
    > sobie odmówić

    Jeden kolega ma w sigu: "Nie potrafię jeździć, ale... lubię!" ;-)

    Sebastian
    Kawa GT550 na wydaniu nieustajaco

  • 52. Data: 2009-08-04 07:31:53
    Od: Don Pedro <n...@o...pl>

    Grzybol pisze:
    > Następny wyjebywacz? :-)

    Następny kibord łorrior?

    > Jak czytam takie posty to se myśle, że niektózy to
    > jeżdżą tylko po to żeby się wyjebywać:-)

    Polataj na enduro i supermoto, zrozumiesz.

    DP
    TL-S

  • 53. Data: 2009-08-04 07:32:20
    Od: "Tytus z Fabryki" <f...@0...pl>

    Siemka

    ***Użytkownik "Ireneusz Dyła"
    A coś się tak najeżył ;-)?

    A emota zauwazył??? bo ja tak.

    ***primo: był to wstęp do porównania ciuchów,

    A to przepraszam...
    ale texy sa chujowie bo sie telepia przy szybszej jezdzie i mnie irytuja.

    *** a drugie primo...mniejsza o to
    No wlasnie ...czy "never say never" mialo byc???

    T i żółte
    ...no właśnie

    No od dawna wiadomo ze zolte jest najszybsze (prawie -czasem niebieskie :) )

    *** PS1. Ja się nie zastanawiam na tym CZY tylko KIEDY i imo tak mi jest
    łatwiej jeździć, a to już jest praktyka a nie teoria :-)

    Moze wiecej zastanawiac sie nad jazda a mniej nad KIEDY/CZY

    ***PS2. ale z drugiej strony wielu rzeczy nie potrafie
    sobie odmówić

    To tak samo jak ja z kolacja po 20 - cierp cialo jak sie chcialo.

    --
    T i żółte
    (te najszypsze)

  • 54. Data: 2009-08-04 07:39:53
    Od: Don Pedro <n...@o...pl>

    de Fresz pisze:

    > Każdy normalny się stara. No dobra, ci od latania w błocie mają czasem
    > inaczej, ale to inny gatunek.

    Dlatego pisałem, że 'na XL-ce'. Szosowym motocyklem to zupełnie inna
    historia.

    pozdr
    DP
    TL-S

  • 55. Data: 2009-08-04 07:58:35
    Od: "Grzybol" <g...@w...pl>

    Użytkownik "Don Pedro" <n...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Polataj na enduro i supermoto, zrozumiesz.
    > DP
    > TL-S

    Nikt tu nie pisał o enduro i supermoto. Chciałeś dojebać? Nie udało się...

    --
    Grzybol

  • 56. Data: 2009-08-04 08:12:57
    Od: "William Yelito" <y...@g...pl>

    Kamil Nowak 'Amil' <k...@q...spaaaaam.pl> napisał(a):

    > Normalnie pierszy raz sie z Toba zgadzam :) Nie kumam chwalenia sie kto
    > ile razy wyjebal na sezon :)

    To tylko źle o Tobie świadczy. Zacytuję klasyka:

    Suplement - dzwon w perspektywie lansu.

    Gleba parkingowa pod pubem motocyklowym (lub na zlocie) - całkowita demolka
    image'u i zdarcie miłości własnej aż do samej gołej kości. Jedyne, co pomaga
    to zmiana moto, stroju i operacja plastyczna lub przeprowadzka do innego
    miasta (jeżdżenie na inne zloty).

    Gleba parkingowa w obecności świadków anonimowych - mała demolka image'u,
    głębokie przytarcie miłości własnej. Rozwiązanie - nie parkować przez
    następne 2 sezony w tym samym miejscu.

    Ślizg - lekki wzrost image'u w trendzie krótkoterminowym, możliwy średni
    wzrost image'u w trendzie długookresowym, jeśli oczywiście nosimy te same
    ciuchy, co przy ślizgu. Uwaga! Jeżdżenie moto ze śladami ślizgu wzmaga image
    wyłącznie w trendzie krótkookresowym.

    Ślizg na torze - znaczny, natychmiastowy wzrost image'u a także
    długookresowy przy zachowaniu warunków z punktu powyżej.

    Dzwon - kolosalny wzrost image'u w trendzie długoterminowym, o ile znowu
    jeździmy na motocyklu. W trendzie krótkookresowym umiarkowany wzrost image'u
    (jeśli mieliśmy opinie zapierdalacza) lub niestety obniżenie, (jeśli
    wcześniej mieliśmy opinie leszcza).

    KJ Siła Lansu

    i to wyczerpuje temat.
    --
    William 'Wie$' Yelito @ Krakuf
    "Nawet najdłuższa podróż zaczyna się od jednego kroku"

  • 57. Data: 2009-08-04 08:37:37
    Od: Don Pedro <n...@o...pl>

    Grzybol pisze:
    > Nikt tu nie pisał o enduro i supermoto.

    Pisał, pisał. XL to takie enduro Hondy. Po niewielkich przeróbkach
    całkiem dobrze latało jako supermoto.

    > Chciałeś dojebać? Nie udało się...

    Fstszonsajonce...

    DP
    TL-S

  • 58. Data: 2009-08-13 08:57:06
    Od: zbigi <z...@g...w.wirtualnej.Polszcze.pl>

    Grzybol napisał(a):
    > Użytkownik "zbigi" <z...@g...w.wirtualnej.Polszcze.pl> napisał w
    > wiadomości news:h50gb2$9v7$3@news.onet.pl...

    > Też jeżdżę. Dużo.

    Ja tez jezdze. Ale jakos mnmiej ostatnio. I bardziej zachowawczo :)

    > Co oznacza "zachowawczo" ? Jeździ się tak, żeby dojechać
    > do celu i nie wyjebać się, nikogo nie zabić, nie zniszczyć sprzętu, nie
    > połamać se rąk etc.

    Ueee... Czyli klasyczne mulenie sprzeta po preclowemu? ;)

    > Jak ktoś lubi jazdę ekstremalną to oczywiście na torze i
    > tam wyjebki są wskazane.

    Na torach scigaja sie lalusie - prawdziwy zly rokers upala sprzeta na
    pasach:P ;)

    > Czy jeżdżąc puszką i robiąc nią średnbio rocznie 20-30 tyś kkm bez
    > rozjebania jej i siebie, też napiszesz, że jeździ ktoś zachowawczo?

    Phi... Co to jest 30 tysi w puszce?

    > To jak
    > nie jest zachowawczo? Na krawędzi ryzyka, po to, żeby kogoś czy siebie
    > zabić? Nie ma tu znaczenia czym się jeździ: motong, pucha, rower, wrotki.
    > itd. Na każdym z tych sprzętów jeździ się po to żeby jechać.

    Ale jak jechac? Toczyc sie zgodnie z ograniczeniami i z wawki do wrocka
    kulac sie 9 godzin na hajabuzie? :)

    > Nie wypierdalać się.
    > Jak to jest niezachowawczo jak możesz rozwinąć, bo nie rozumiem...

    Norrrmalnie... Nie zachowujac maksymalnie duzego marginesu
    bezpieczenstwa. :)

  • 59. Data: 2009-08-13 08:59:05
    Od: zbigi <z...@g...w.wirtualnej.Polszcze.pl>

    Tytus z Fabryki napisał(a):
    > Siemka
    >
    > ***Użytkownik "Drutek"
    > Mysle ze poprzednikom chodziło tylko ogólnie o to ze na moto sie
    > wypierdzielasz o wiele czesciej niz masz jakies zdarzenia drogowe w
    > samochodzie.
    >
    > Niom moze... ale czasem odnosze wrazenie ze wyjebywanie to takie troche
    > preclowe kombatanctwo jest...

    Nie jest. IMO przynajmniej :)
    Zauwazylem zreszta, ze raczej ciezko jest sie na publiku przyznac do
    jakiejs glupiej figury wynikajacej z wlasnego niedbalstwa/lenistwa i
    zignorowania nauk plynacych z doswiadczen innych. Tak czesto tu
    opisywyanych :)

    > Ja wole uczyc sie na bledach - ale innych i raczej staram sie nie stosowac
    > terapi wyjebowej.

    Tez wole i tez sie staram. Ale byl czas, ze to nie pomagalo :)