  • 11. Data: 2009-07-30 07:13:20
    Temat: Re: Sezon ogorkowy
    Od: Kamil Nowak 'Amil' <k...@q...spaaaaam.pl>

    Jacek Czerwinski napisał(a):
    > Joanna Krupa

    Przepraszam, ja nietutejszy. Kto to jest Joanna Krupa? I czym jezdzi?
    Chinskim skuterkiem?

    --
    Kamil Nowak 'Amil'
    _motory_ pijadzio i susuki

  • 12. Data: 2009-07-30 07:15:45
    Od: "Kefir" <k...@r...pl>

    Elou!
    "Kamil Nowak 'Amil'" <k...@q...spaaaaam.pl> wrote in message

    > Przepraszam, ja nietutejszy. Kto to jest Joanna Krupa? I czym jezdzi?
    > Chinskim skuterkiem?

    Ja tyz nie wiem kim jest lecz fstydzilem sie zapytac. Moze panienka Mustafy?

    weFAQ&v=qvj

  • 13. Data: 2009-07-30 07:35:46
    Od: n...@s...com

    On Thu, 30 Jul 2009 09:13:20 +0200, Kamil Nowak 'Amil'
    <k...@q...spaaaaam.pl> wrote:

    >Przepraszam, ja nietutejszy. Kto to jest Joanna Krupa? I czym jezdzi?
    >Chinskim skuterkiem?

    Sprawdz se w gógle gówniarzu!
    http://kif.pl/www/galeria/289/joanna_krupa.html
    http://www.ifbb.com/contestresults/04worldwomen/

    pozdr
    newrom
    --
    DT 125 - czy aby nie za mocny ? :-)
    JUPPI! Admini tego foróma som wielcy!

  • 14. Data: 2009-07-30 09:25:56
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Jacek Czerwinski pisze:
    > Joanna Krupa
    >
    > Modelka przyrzekła, że nigdy nie umówi się z mężczyzną, który ma w
    > swojej szafie zwierzęcą skórę.

    No to mam przerąbane... Do szafy często przenika mi kot i wyleguje tam
    swoją zwierzęcą skórę ;)

  • 15. Data: 2009-07-30 13:00:52
    Od: Laphroaig <m...@v...pl>

    n...@s...com wrote:

    > http://kif.pl/www/galeria/289/joanna_krupa.html
    > http://www.ifbb.com/contestresults/04worldwomen/

    Na drugi raz uprzedzaj, ze zdjecia drastyczne :)

    --
    pozdr
    Laphroaig

  • 16. Data: 2009-07-30 18:37:30
    Od: "Grzybol" <g...@w...pl>

    Użytkownik "kocyk" <k...@Z...pl> napisał w wiadomości
    Wczesniejszych
    > paciakow przy 40 to nawet nie licze. Takze jak tex, to porzadny.

    Kocyku, że tak nieśmiało zapytam: to ile razy już się wyjebałeś na
    motongach? Tak ogólnie.

    --
    Grzybol

  • 17. Data: 2009-07-30 19:43:59
    Od: "Leszek Karlik" <l...@h...pl>

    On Wed, 29 Jul 2009 21:42:22 +0200, Artur Zabroński
    <a...@g...com> wrote:

    [...]

    > Jest gdzieś może jakies porównanie materiałów i ich wytrzymałość?

    http://www.motoport.com/save-your-hide - ale nie podają źródła
    Kojarzę tego typu tabelki też z innych miejsc.

    O, tu jest inny test:

    http://www.trainwreckstudios.net/abrasion/road.html

    --
    Leszek 'Leslie' Karlik

  • 18. Data: 2009-07-31 05:42:44
    Od: Don Pedro <n...@o...pl>

    kocyk pisze:

> [...]
    > po drobnych naprawach latamy w tych ciuchach dalej. Wczesniejszych
    > paciakow przy 40 to nawet nie licze. Takze jak tex, to porzadny.

    Zgadzam się. Kilka ładnych razy na XL-ce szlifowałem po asfalcie w
    Cordurze i ani razu się nawet na wylot nie przedarła. Producent - zwykła
    UTIKA z Intermotorsu.

    pozdr
    DP
    TL-S

  • 19. Data: 2009-07-31 06:39:07
    Od: "Grzybol" <g...@w...pl>

    Użytkownik "Don Pedro" <n...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Zgadzam się. Kilka ładnych razy na XL-ce szlifowałem po asfalcie w
    > Cordurze i ani razu się nawet na wylot nie przedarła. Producent - zwykła
> [...]

    Następny wyjebywacz? :-) Jak czytam takie posty to se myśle, że niektózy to
    jeżdżą tylko po to żeby się wyjebywać:-)

    --
    Grzybol

  • 20. Data: 2009-07-31 08:03:34
    Od: kubek <k...@i...pl>

    /

    > pozdr
    > newrom
    > --
    > DT 125 - czy aby nie za mocny ? :-)
    > JUPPI! Admini tego foróma som wielcy!

    No wybacz ale dla tej Krupy przyjechalbym celowo w skorze a z rekakowo
    jeszcze by krew ciekla albo przyjechalbym w czym ona karze bo balbym
    sie lania.
    Jednak dla tej Joanny Krupy bylbym gotow to poswiecen:

    http://joanna-krupa.vvo.pl
    http://ckm.pl/Community/22100,Blog_Wpis,JOANNA_I_MAR
    TA_KRUPA.html

    Pozdro