eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.comp.pecetSerwis Lenovo › Re: Serwis Lenovo
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: "Michal AKA Miki" <j...@...onetu.pl>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: Serwis Lenovo
    Date: Tue, 8 Sep 2009 22:10:11 +0200
    Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
    Lines: 40
    Message-ID: <h86dn8$4r8$1@inews.gazeta.pl>
    References: <h82m84$d7$1@nemesis.news.neostrada.pl> <h839g9$umm$1@news.onet.pl>
    <h83ad9$13v$1@nemesis.news.neostrada.pl> <h83ah0$1ku$1@news.onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: mjelinski.tsi.tychy.pl
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1252440616 4968 83.142.120.170 (8 Sep 2009 20:10:16 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Tue, 8 Sep 2009 20:10:16 +0000 (UTC)
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.5512
    X-Priority: 3
    X-RFC2646: Format=Flowed; Response
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5512
    X-User: michalakamiki
    X-MSMail-Priority: Normal
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.comp.pecet:1158678
    [ ukryj nagłówki ]

    Użytkownik "Wiktor S." <wswiktor&poczta,fm@no.spam> napisał w wiadomości
    news:h83ah0$1ku$1@news.onet.pl...
    >>> No daj spokój, to przecież
    >>> podstawa do uznania gwarancji gdziekolwiek. Wtopiłeś i tyle.
    >> No nie żartuj. Każdy szmelc ma numer seryjny przechowywany w bazie
    >> producenta, z której korzysta serwis. Z tym numerem związany jest
    >> zapewne tak prozaiczny parametr jak data produkcji (wybita notabene na
    >> pudełku). Jeśli udziela się na sprzęt 2 letniej gwarancji, to
    >> nieprzyjęcie komputera do serwisu z powodu braku dwóch świstków
    >> papieru jest zwykłym robieniem sobie jaj z klienta, zwłaszcza, że te
    >> 2 lata od daty produkcji nie upłynęły.
    >
    > No więc serwis na tej podstawie może ci przymknąć oko i przyjąć usterkę.
    > Ale nie chciał.
    >

    To nie ma nic wspolnego z przymykaniem oka... to kwestia procedur, ktore w
    niektorych firmach sa lepsze (bardziej komfortowe dla klienta), a niektore
    gorsze... no i oczywiscie rodzaju gwarancji, jaki wykupujesz...
    Gwarancje Next Business Day Onsite z reguly sa bardzo komfortowe, ale tez
    sporo kosztuja (nawet 20-25% ceny sprzetu). Z gwarancjami D2D juz bywa
    roznie, a kwestia wymaganych dokumentow to raczej kwestia organizacji
    serwisu (firmy takie jak Dell, HP, Toshiba maja centralne bazy i pomimo, ze
    czesto outsourcuja serwis, przeplyw informacji jest sprawny).

    Osobiscie mialem do czynienia z serwisami DELLa, HP czy 3Com (nota bene
    wszystkie realizowane przez firme CSS, czyli de facto mialem do czynienia z
    1 firma :) ). Bardzo duzo dobrych doswiadczen.
    Rowniez z serwisem Toshiby (AC Serwis z Bielska) - ale to bylo w
    zamierzchlych czasach, wiec sie nie liczy.
    Tylko HP wymagal faktury i gwarancji (glownie serwisowane drukarki), pomimo,
    ze na pewno ma centralna baze danych.
    Dosc dawno temu mialem tez do czynienia z firma Orika (serwis Asusa w
    dawnych czasach, nie wiem, jak teraz) i ocenialem go bardzo nisko -
    przeciaganie serwisow i jakies kosmiczne

    Pozdrawiam
    Michal


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: